۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۳۵۹۸
سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ

ناظرين کوهرنگ در انتخابات بر اساس تکليف الهي و قانون عمل مي کنند

سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ گفت: ناظرين امين ما در طول دوران نظارت خود در انتخابات متعدد در امر نظارت بر انتخابات صرفا بر اساس تکليف الهي و مر قانون عمل کرده اند.
ناظرين کوهرنگ در انتخابات بر اساس تکليف الهي و قانون عمل مي کنند
به گزارش جهانبین نیوز ، سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ به مناسبت 26 تير سالروز تاسيس تشکيل نهاد مقدس شوراي نگهبان در گفت و گو با کوهرنگ خبر با تبريک و تهنيت اين روز به محضر جامعه ناظرين و مردم عزيز شهرستان کوهرنگ گفت: ناظرين امين ما در طول دوران نظارت خود در انتخابات متعدد در امر نظارت بر انتخابات صرفا بر اساس تکليف الهي و مر قانون عمل کرده اند.

حاج تقي غيبي با بيان اينکه شبکه نظارت بعنوان يکي از از بزرگترين شبکه مردمي در جهت اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايفاء نقش نموده اند، اظهار کرد: شبکه نظارتي ما با انجام وظيفه نظارتي دين خود را به اسلام، انقلاب، امام (ره)، رهبري، شهدا و مردم هميشه در صحنه ادا مي نمايد.

غيبي تاکيد کرد، امسال نيز در سال دولت و ملت، همدلي و همزباني با همکاري ساير عوامل اجرايي به حول قوه الهي انتخابات سال جاري را انشالله در سايه شعار سال، همدلي و همزباني با شکوه هرچه تمام تر برگزار خواهيم کرد.

تقي غيبي ناظرين شوراي نگهبان را پاسدار و حافظ انقلاب، نظام و امين مردم در انتخابات آينده دانست و تصريح کرد: ناظرين امانتداري خود را همانند سالهاي گذشته به اثبات خواهند رساند و انجام وظيفه خواهند کرد.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ نامگذاري شعار امسال را يک حرکت عظيم ملت عزيز ايران بيان کرد و افزود: شعار امسال وفاداري به امام و نظام به قله هاي پر افتخار و رفيع عزت و سرافرازي ملت و دولت است که با توکل به خداوند و پيروي از منويات مقام معظم رهبري شاهد رشد و شکوفايي در سايه همدلي و همزباني ملت و دولت باشيم.

تقي غيبي در ادامه، تشويق به حضور حداکثري مردم در انتخابات را از خواسته هاي رهبر عزيز و فرزانه انقلاب بيان کرد و خاطر نشان کرد: ما بعنوان سربازان مقام معظم رهبري بايد با تمام وجود در راستاي حضور حداکثري مردم تلاش کنيم.

غيبي افزود: ما ناظرين شبکه نظارت بايد تلاش کنيم اخلاص و بصيرت خود را تقويت کنيم تا در نظارت انتخابات عاتي دچار چالش نشويم.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان شهرستان کوهرنگ در پايان گفت: دفتر نظارت و بازرسي انتخابات هر ساله تعدادي نيروهاي جوان، مومن، انقلابي، خوشنام، ولايتمدار، بسيجي، معتقد به مباني جمهوري اسلامي و کساني که وابستگي حزبي و گروهي نداشته باشند، جذب و آموزش داده به شبکه ناظرين اضافه خواهد کرد.


انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۵:۵۴

1 Feb 2020