۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۵۵۶۸
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

توقيف محموله ۴ ميلياردي كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از كشف محموله تيغ خود تراش يك بار مصرف (ژيلت) قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال در محور ياسوج به لردگان، خبر داد.
توقيف محموله ۴ ميلياردي كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري
سردار غلامعباس غلامزاده  فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به دنبال كسب خبري مبني بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي لردگان به سمت استان هاي مركزي كشور، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مآموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام كار اطلاعاتي دقيق با هماهنگي مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محور ياسوج به لردگان يك دستگاه كاميون كشنده حامل بار را متوقف كردند.

غلامزاده در بازرسي از اين خودرو مقادیر زيادي تيغ خود تراش يكبار مصرف (ژيلت) خارجي به ارزش 4 ميليارد ريال كشف و دو نفر نيز دستگير شدند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي تصريح كرد: نيروي انتظامي استان پيرو تاكيدات مقام معظم رهبري و براي حمايت از اقتصاد مقاومتي و توليد داخلي برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان كالا را همواره در دستور كار دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۹:۴۱

2 Jan 2020