۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۳۹۸۹۸
درمسابقات چوب کشی آقایان استان چهارمحال و بختیاری/

ورزشکاران اردل 6 مدال طلا و نقره کسب کردند

رئیس هیئت ورزش روستایی بازی های بومی محلی شهرستان اردل از کسب 6 مدال طلا و نقره توسط ورزشکاران این شهرستان در مسابقات چوب کشی آقایان در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.
ورزشکاران اردل 6 مدال طلا و نقره کسب کردند
علی طاهری رئیس هیئت ورزش روستایی بازی های بومی محلی شهرستان اردل در گفت گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت:مسابقات چوب کشی استان در بخش مردان در ۷ وزن به میزبانی شهرکرد برگزار شد که در این مسابقات ورزشکاران این شهرستان ۶ مدال طلا و نقره کسب کردند.

طاهری افزود: در این مسابقات هادی کوهی،حبیب الله طاهری، غلامحسین طاهری مقام اول و رضا ابدالی،علی اکبر انصاری و سالا رئیسی مقام دوم را کسب کردند.

وی ضمن گلایه از دکتر علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل ،فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص وعده های سرخرمنیش به هیئت ورزش روستایی بازی های بومی محلی شهرستان اردل گفت: یک سال پیش دکتر کاظمی در جمع ورزش کاران بازی های بومی محلی شهرستان اردل برای خریداری برخی وسایل ورزشی برای این هیئت ورزشی قول تخصیص اعتباری به مبلغ ۵ میلیون تومان را داد که این قول به وعده های توخالی آنها اضافه شد و باعث گلایه مندی جامعه ورزشکاران شده است.

رئیس هیئت ورزش روستایی بازی های بومی محلی شهرستان اردل افزود: بسیاری از مسئولان، همواره از ورزش به عنوان عامل، سالم‌سازی اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یاد می‌کنند ولی در عمل، حمایتی از جانب آن‌ها دیده نمی‌شود، بنابراین با شعار و آمار دهی نمی‌توان راه به جایی برد و باید این حمایت‌ها در عمل نمود پیدا کند.

انتهای پیام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۴:۰۷

27 Dec 2019