۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۲۹۶۲۸
استاندار چهارمحال و بختياري اعلام كرد:

۸۵۰ ميليارد به راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري كمك شد

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۸۵۰ ميليارد ريال اعتبار در دولت يازدهم به بخش راه و شهرسازي اين استان كمك شد.
۸۵۰ ميليارد به راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري كمك شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهار محال و بختياري در جمع پيمانكاران، فعالان اقتصادي، عمراني و حمل و نقل چهارمحال و بختياري با حضور وزير راه و شهرسازي در شهركرد تأكيد كرد: ۷۵۰ ميليارد ريال از اين ميزان كمك اعتباري و ۱۰۰ ميليارد ريال كمك خريد ماشين آلات راهداري و راهسازي بوده است.

وي افزود: در سه سال فعاليت اين دولت در حالي كه خزانه خالي و مشكلات بودجه اي و تحريم هاي اقتصادي وجود داشت، اما با مساعدت دولت يازدهم در حوزه عمران، راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري تحولات چشمگيري اتفاق افتاد.

سليماني دشتكي تصريح كرد: سفر رئيس جمهوري و هيأت دولت به چهارمحال و بختياري دستاوردهاي مطلوبي از جمله خط ريلي اصفهان – شهركرد – اهواز را به دنبال داشت.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: بازگشايي جاده كارون چهار، اتمام جاده چهار خطه شهركرد به بن از جمله طرح هاي مهم دولت يازدهم در استان بوده و اكنون طرح جاده چهار خطه شهركرد - بروجن نيز در دست پيگيري است.

وي اضافه كرد: طرح چهار خطه شهركرد به بن پيگيري و به اتمام رسيده و بخش هايي از طرح چهار خطه شهركرد - بروجن به لردگان نيز در حال پيگيري است.

سليماني دشتكي عنوان داشت: تكميل جاده كارون چهار كه در آن طرح ۹ تونل در مسير احداث و به طول ۱۲ كيلومتر و با يك هزار و ۱۴۰ ميليارد ريال اعتبار اجرا شده است.

وي اظهار كرد: احداث ۱۶۰ كيلومتري باند دوم شهركرد - بروجن كه بخش عمده اي از آن اجرا شده در اين دولت پيگيري شد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: طرح هاي باند دوم چهار خطه اصفهان – سامان - شهركرد با ۴۵ درصد پيشرفت فيزيكي، كمربندي سامان با ۷۵ درصد پيشرفت فيزيكي، تكميل ۱۳ كيلومتر جاده فارسان، تكميل تونل فارسان به دشتك و حفر تونل چري از مهمترين طرح هاي راهسازي استان است.

وي بيان كرد: جاده شهركرد - شلمزار - ناغان - كارون چهار از ديگر طرح هاي مهم راهسازي چهارمحال و بختياري بوده كه بايد در اولويت جهار خطه شدن قرار گيرد. استان برشمرد و اظهار كرد: اين طرح بايد به صورت اولويت بندي چهار خطه شود.

انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۵۹

1 Feb 2020