۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۳۰۶۰۸
نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

دایه مهربان‌تر از مادر بودن آمریکا، خیالی باطل است

نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: اينکه ما همه اميد وآرزو و توان خودمان را به خارج از مرز ها ببنديم و يا فکر بکنيم که امريکا و غرب و اروپا براي ما دايه مهربان تر از مادر مي شوند اين يک خيال باطل است.
دایه مهربان‌تر از مادر بودن آمریکا، خیالی باطل است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اردشير نوريان نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي و عضو کميسيون امنيت ملي در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: شرايط کشور در مسائل اقتصادي دشوار است و مردم بايستي در جريان تمامي امور و مسائل کشور باشند چراکه مردم محرم راز کشورند و همواره بايستي واقعيت را به مردم گفت و طبق گفته مقام معظم رهبري با درايت، همت و سخت‌کوشي که مردم ما دارند و با فرصتي که دولت در اين مدت باقيمانده دارد به کار برد، اميدوار هستيم که اين فشار سنگين اقتصادي و معيشتي که روي مردم هست برطرف و آرامش يه ميان مردم برگردد.

وي ضمن تشکر از اقدامات خوب دولت و کمک و حمايت از برنامه‌هايي در جهت پيشبرد مقاصد اقتصادي که دولت اتخاذ کرده است گفت: هر جايي که در کار دولت کوتاهي باشد در آن جا هم بدون تعارف و بي‌رودربايسي در مواضع انقلابي خود هستيم و خواهيم بود.

وي تاکيد کرد: دولت با بدهي سنگين روبه‌رو است و پول محدودي در اختيار دارد، طرح‌هاي عمراني عمدتا تعطيل است اما دولت در حال تلاش است.

وي در عين حال افزود: اگر بخواهيم کشور پيشرفت کند و به سمت جلو حرکت کند راهي بجز همبستگي و اتحاد و بسيج همه امکانات با تکيه بر توان داخلي کشور وجود ندارد.

عضو کميسيون امنيت ملي گفت: اينکه ما همه اميد و آرزو و توان خود را به خارج از مرزها ببنديم و يا فکر کنيم که آمريکا و غرب و اروپا براي ما دايه مهربان‌تر از مادر مي‌شوند يک خيال باطل است.

نوريان گفت: در کشور افراط و تفريط‌هاي زيادي وجود دارد که هزينه زيادي را به کشور تحميل مي‌کند و ما بايد همانگونه که مقام معظم رهبري فرمودند انقلابي باشيم انقلابي بمانيم و انقلابي عمل کنيم، بايد در داخل کشور تمام احزاب گروه‌ها و دست به دست هم بدهند با دوري کردن از ايجاد تنش‌هاي غيرضروري به يک نقطه تعادل برسند و مشکلات را در کنارهم حل کنند.

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان بیان داشت: بخشي از تمرکز دولت روي سياست خارجي متمرکز شده که همان‌گونه که رهبري معظم انقلاب فرمودند که آن چيزي که اتفاق افتاده است، آن چيزي که حاصل شده است، همه آن چيزي نيست که جمهوري اسلامي ايران نياز داشته و دارد و مردم ما مستحق آن باشند.

وي تاکيد کرد: امروز ما در شرايطي هستيم که جوانان ما در زمان جنگ طبق اولويت اصلي خود در آن زمان اسلحه بدست گرفتند و به جنگ دشمن بعثي رفتند و اين اصلي‌ترين و درست‌ترين کار ممکن براي آن زمان بود و اما امروز اصلي‌ترين و مهم‌ترين هدف در زمان ما مقابله با بيکاري و مشکلات معيشتي مردم است و با حفظ روحيه جهادي و انقلابي بايستي در رابطه با حل اين مشکلات تلاش‌هاي لازم را انجام داد.


انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۴:۵۵

30 Dec 2019