۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۱۶۹۸
بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد

مبارزه با آمریکا مبارزه یک نظام آن است

در بیانیه بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد آمده است: انتخابات اخیر آمریکا نشان داد که مردم آنجا دچار سرخوردگی و بی اعتمادی نسبت به سیاست های ظالمانه ای که دولت آمریکادر ادوار گذشته داشته
مبارزه با آمریکا مبارزه یک نظام آن است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد بیاینیه ای پیرامون ایستادگی و مقاومت ملت ایران منتشر کرده که به شرح زیر است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

ملت ایران در مقابل آمریکا می ایستد و با امید به خدا پیروز است.
سلام و درود خداوند بر روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی

ملّت بزرگ ایران، این شیطان بزرگ را از کشور بیرون کرد؛ نباید بگذاریم دوباره برگردد؛ نباید بگذاریم از در رفت، از پنجره برگردد؛ نباید اجازه بدهیم نفوذ پیدا کند؛ دشمنی اینها تمام نمیشود."

امروز در میعاد گاه عشق حضور به عمل آوردیم تا بار دیگر سخن این عالم فرزانه را تکرار کنیم وضمن بزرگداشت اين روز بزرگ و ماندگار، انزجار خود را از جنايات مختلف استكبار و دشمنان قسم خورده اين انقلاب اعلام كنیم.

ما بعد از گذشت ۳۸ سال پس از انقلاب اسلامی با شرکت پرشور در راهپیمایی های ۱۳ آبان، تداوم عزت و استقلال خود را فریاد کرده و ملت های آزاده ی جهان را به هوشیاری در برابر توطئه های استعمارگران فراخوانده ایم.

مردم با حفظ بصیرت همیشگی و بیداری ملی،صف خود را از کسانی که می خواهند روحیه ی استکبار ستیزی را که روح این روز است به حاشیه ببرند ،جدا کنند.و دانشجویان همچنان که در پیوند با مردم و پیروی از حضرت امام (ره) و بصیرت بهنگام در لبیک به دعوت ولی فقیه زمان، از خالقان این روز باشکوه بودند ـ در این زمینه مسئولیت ویژه دارند.


کینه، قساوت، خباثت‌ها و خیانت‌های آشکار و پنهان ایالات متحده امریکا علیه ملت ایران و ضرورت آگاهی و مراقبت از ترفندها و توطئه‌های پیچیده و نوین کاخ سفید تصریح کرده است:تردیدی نیست رژیم خدعه‌گر امریکا پس از برجام و توافق هسته‌ای در صدد است.

راهبردهای شیطانی و ضد ایرانی خود را با پوشش‌های فریبنده و اغواگر دنبال کند و به ویژه با دستور کار قرار دادن پروژه "نفوذ"، در پی ایجاد بسترهای جدید برای استحاله و فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی با فرصت‌سازی‌های شیطانی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برآمده است و در چنین شرایطی هوشمندی و برنامه‌ریزی برای خنثی‌سازی اهداف و نقشه‌های کاخ سفید و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن از اهمیت و حساسیت مضاعفی برخوردار است.


تبیین پیام "ماندگاری انقلاب اسلامی" و "زنده بودن روح انقلابی‌گری" در آحاد مردم و مسئولان کشور به ویژه شعار مرگ بر امریکا به عنوان تبلور این حقیقت در دوره پس از برجام خواهد توانست تفکر و رویای بازگشت "نفوذ" و "سلطه" امریکا به ایران اسلامی را باطل سازد.


همان طور که پیر انقلاب در خصوص انتخابات اخیر آمریکا فرمودند: اینها آمریکا را افشا کردند ،و چند برابر چیزهایی را که ما می‌گفتیم و بعضی باور نمی‌کردند و نمی‌خواستند باور کنند، خود اینها گفتند.

همان طور که مشاهده نمودید:انتخابات اخیر آمریکا نشان داد که مردم آنجا دچار سرخوردگی و بی اعتمادی نسبت به سیاست های ظالمانه ای که دولت آمریکادر ادوار گذشته داشته ،شده اندو نمی شود آن را انکار کرد.

مردی که دردهای موجود جامعه آمریکا را صریح تر بیان کرد پیروز ظاهری انتخابات شد.

در حالی که در انقلاب اسلامی، ما شاهد وحدت روز افزون امت اسلامی هستیم.


همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاري و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) همینه پوشالی آمریکا را در اين روز تاريخي و حماسي در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.


بدانید و بدانند که مبارزه با آمریکا مختص مبارزه با یک دولت و حزب و حناح نیست بلکه مبارزه با نظام آن است مبارزه با آن همیشگی است.


برادران و خواهران تاریخ باز هم تکرار میشود و امروز لانه های جاسوسی دیگر و با عناوین متفاوت وجود دارد ولی نه به صورت آشکار بلکه با لباس های اودکلان زده ی دیپلماسی و آزادی که اگر آن بصیرت سال۵۸ نباشد ۱۳آبان در همان آبان۵۸ باقی خواهد ماند،امروز اعلام میکنیم که برای ما دانشجویان بسیجی ،هر روز روز۱۳آبان است واین امر محقق نخواهد شد مگر با حفظ بصیرت و راه رسیدن به این امر را جز رجوع به سخنان رهبر بزرگوار انقلاب نمیدانیم که ایشان میفرمایند(بدون بصیرت نمیشود حركت كرد) فلذا ما با حفظ بصیرت،به حرکت حسینی وار خود خود ادامه خواهیم داد.


امت بسیجی ضمن تجدید میثاق با امام خمینی و رهبر معظم و شهدای گلگون کفن این مرز و بوم اعلام می دارند مصمم تر از گذشته آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی را دنبال خواهند کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۱:۱۷

1 Feb 2020