۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۱۶۶۶۸

تعميق باورها و اعتقادات مردمي از مهمترین اهداف شوراي هماهنگي تبليغات اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال ترويج فرهنگ انقلابي در جامعه و تلاش در جهت افزايش انگيزه و مشاركت مردم در برگزاري مراسم انقلاب اسلامي و ثبت و به تصوير كشيدن حماسه‌هاي عظيم مردم بوده است.
تعميق باورها و اعتقادات مردمي از مهمترین اهداف شوراي هماهنگي تبليغات اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، علي گرجي، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در مصاحبه با خبرگزاري‌هاي محلي اين استان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بسترساز حضور حماسي مردم ولايتمدار در اعلام وفاداري به انقلاب‌اسلامي است.

وی، عملكرد مطلوب شورا در برگزاري مراسم انقلاب‌اسلامي را موجب پويايي اين برنامه‌ها و تعظيم شعائر الهي ذكر كرد و افزود: نقشي كه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در تنوير افكار عمومي و آگاه‌سازي آنان براي حضور به موقع در اجتماع و مراسم كشور ايفا مي‌كند بر هيچكس پوشيده نيست.

گرجي، تعميق باورها و اعتقادات مردمي با توجه به ارزش ها و ترويج فرهنگ انقلابي را از اهداف شورا برشمرد و تصریح کرد: شورا در طول اين سال‌ها همواره به دنبال ترويج فرهنگ انقلابي در جامعه و تلاش در جهت افزايش انگيزه و مشاركت مردم در برگزاري مراسم انقلاب اسلامي و ثبت و به تصوير كشيدن حماسه‌هاي عظيم مردم بوده است.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از شورا به عنوان حلقه وصل نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجدان‌های پاک و بیدار ملت بصیر ايران اسلامي ياد كرد و گفت: شورا همواره خدمتگزار مردم بوده و مدال افتخار دارابودن بالاترين بدنه مردمي را از آن خود كرده است.

گرجی از برگزاري بي‌نظيرترين مراسم در طول يك سال گذشته در استان خبر داد و گفت: باشكوه‌‌ترين حضور مردم را در راهپيمايي ۲۲ بهمن در استان شاهد بوديم كه حيرت همگان را برانگيخت.

وی، ارتقاء نقش موثر شورا در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب را از اهداف پيش روي شورا عنوان كرد و گفت: شورا با بهره‌گيري از نيروهاي فكري جوان با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در پيشبرد اهداف عاليه نظام از هیچ کوششی دریغ نخواهد كرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۰:۱۳

15 Jan 2020