۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۲۹۰۰۶
کارشناس و مبلغ ديني گفت:

امام حسن (ع) نمونه يک انسان کامل و تربيت‌يافته در مکتب نبوى، علوى و فاطمى

کارشناس و مبلغ ديني گفت:امام حسن مجتبى عليه السلام الگوى تمام عيار و سرمشقي جاودانه براى تمام نسلها و نمونه بارزى از يک انسان کامل و تربيت يافته در مکتب نبوى، علوى و فاطمى است .
امام حسن (ع) نمونه  يک انسان کامل و تربيت‌يافته در مکتب نبوى، علوى و فاطمى
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با فرارسيدن ميلاد  با سعادت امام غريب، امام حسن (ع)، حجت الاسلام و المسلمين آقايي گفت: امام حسن مجتبي (ع) پيشواى دوم جهان تشيع كه نخستين ميوه پيوند فرخنده  امام على (ع) با دختر گرامى پيامبر اسلام (ص) بود، در نيمه ماه رمضان سال سوم هجرت در شهر مدينه ديده به جهان گشود، اين امام همام، پرورش دهنده فرزندانى از نسل کوثر است که هر کدام نيز اسوه هاى عالى و تجلّى ارزشهاى والاى انسانى در تاريخ بشرند.
 
وي در ادامه افزود: امام حسن عليه السلام عصاره وجود رسول خدا صلي الله عليه و آله است و پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله درباره اين امام گرانقدر مى فرمايند: فرزندم حسن، نور چشم من و روشنايى قلب من است،او سيد و آقاى جوانان اهل بهشت و حجت خدا بر امت من است.

 آقايي خاطرنشان کرد: امام  حسن مجتبى عليه السلام الگوى تمام عيار و سرمشقي جاودانه براى تمام نسلها و نمونه بارزى از يک انسان کامل و تربيت يافته در مکتب نبوى، علوى و فاطمى است.
 
ايشان بهترين دعا براي تمام انسانها را عاقبت به خيري دانستند و افزودند: توسل به اهل بيت (ع) و عمل به دستورات دين مبين اسلام و اطاعت از دستورات ائمه و قرآن و حرکت در مسير  حق ،بهترين راه براي عاقبت به خير ي و سعادت است .

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۵:۵۳

26 Dec 2019