۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۱۴۰۶۶

کاهش تحریم ایران، اشتباه محض است/ ایران سرنگون نخواهد شد

آیا آمریکا و متحدان غربی آن، همچنان موافق رابطه مخفیانه وسری با ایران آن هم در قبال مذاکرات کند هسته ای هستند؟
کاهش تحریم ایران، اشتباه محض است/ ایران سرنگون نخواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز، سایت یو اس نیوز در مقاله ای با عنوان " مذاکرات محرمانه با ایران را متوقف کنید" نوشت: آیا آمریکا و متحدان غربی آن، همچنان موافق رابطه مخفیانه و سری با ایران، آن هم در قبال مذاکرات کند هسته ای هستند؟

این سوالی است که بسیاری از مردم آن را در ذهن خود دارند و دولت اوباما نیز همچنین به یکسری از مخفی کاری های خود ادامه می دهد.

این سایت در ادامه نوشت: تمامی این موارد در حالی بوده است که باید گفت اکنون زمان مناسبی برای نرم بودن در مقابل ایران نیست. در حال حاضر در ایران زمزمه های بهبود اقتصادی شنیده می شود. با کم کردن تحریم ها علیه جمهوری اسلام ایران، آنهم از تحریم هایی که از سال ۱۹۷۹ شروع شده اند، کاستن تحریم ها در قبال وعده و وعید های هسته ای اصلا کار عاقلانه ای نیست.

دیپلمات های غربی به رهبری جان کری به روحانیون ایران چیزی را که آنها برای در قدرت ماندن لازم دارند را اعطا می کند و بجای سختگیری در این زمینه و افزایش بیشتر تحریم ها آنها به دنبال کاستن آن هستند.

این سایت در ادامه نوشت: در صورتی که شرایط و اوضاع در ایران تیره و بد باشد و نارضایتی مردم هم افزایش یابد، این است که می تواند باعث سرنگونی دولت ایران بشود و این اشتباه محض خواهد بود که به آنها کمک کنیم و بخواهیم از تحریم ها ایران بکاهیم و بهترین کار افزایش تحریم هاست.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : جام نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۳:۰۶

3 Jan 2020