۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۲۹۹۱۶

دولت نسبت به عملياتي شدن وعده‌هاي خود اقدام کند

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت از فرصت يک سال باقي مانده استفاده کند و در راستاي تحقق آثار برجام در اقتصاد بهره بگيرد و نسبت به عملياتي شدن وعده‌هاي خود اقدام کند.
دولت نسبت به عملياتي شدن وعده‌هاي خود اقدام کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، اردشير نوريان نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: علت تعطيلي واحدهاي صنعتي تخصيص نابجاي اعتبار منابع ملي طرح هدفمند کردن يارانه‌ها بود و کسي هم جوابگوي اين مساله نشد.

وي با اشاره به اينکه در چهارمحال و بختياري ۴۵۰ واحد توليدي به دلايل مختلف تعطيل شده است تصريح کرد: طي وعده‌هايي که مسئولين داده‌اند قرار است تا پايان سال ۵۰ واحد صنعتي به چرخه توليد باز گردد.

نوريان خود را حامي برجام دانست و در اين خصوص گفت: برجام براي کشور نه يک معجزه بود نه يک فاجعه و کم و کسري‌هايي نيز دارد البته يک قدم منطقي در راستاي حرکت روبه جلو بوده است.

وي خود را عضو فراکسيون اميد در مجلس دانست و گفت: اگر فراکسيون اعتدال در مجلس دهم شکل‌ گيرد به اين فراکيسون خواهد پيوست و اگر مجلس دو فراکيسوني باقي ماند، در فراکسيون اميد حضور خواهد يافت.

نوريان با اشاره به اينکه ما بايد از مباني نظام انقلاب دفاع کنيم و مي‌کنيم بيان داشت: کشور را با تعارف نمي‌توان اداره کرد و لازم است براي توسعه آن همه تلاش خود را بکنيم.

وي با بيان اينکه براي من فرقي ندارد چه کسي استاندار باشد اذعان داشت: هرکسي در جايگاه استاندار قرار بگيرد بايد بتواند از همه منافع استان حمايت کند.

نوريان با تاکيد بر اينکه نبايد به دنبال جناح‌بازي پيش رفت اذعان داشت: اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، چپ و راست نکنيد به سمت مدارا با مردم پيش رويد و از ارزش‌هاي اسلامي و انقلاب دفاع کنيد.

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: موضوع انتقال آب بايد فارغ از لابي‌ها و فشارهاي محلي و افراد ذي‌نفوذ حل شود.

نوريان تاکيد کرد: اگر تعيين حق‌آبه‌هاي استان چهارمحال و بختياري به صورت غيرمنصفانه انجام شود موضوع جدال دوباره تکرار خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه بايد منافع اين استان در خصوص آب تامين شود اذعان داشت: ۴۰۰ روستاي اين استان با تانکر آبرساني مي‌شود که در اين خصوص بايد چاره‌اي انديشيد.

نوريان بر قدرت رسانه‌ها تاکيد کرد و گفت: رسانه‌ها نماينده چشمي و ذهني مردم هستند و بايد تا مي‌توان از ظرفيت آن‌ها استفاده کرد.

وي تاکيد کرد: رسانه‌ها با سياست‌هاي خود بايد بتوانند مديران را پاسخگو کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۴:۰۶

2 Jan 2020