۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۶۹۴۶
در راستای ترویج فرهنگ تفکر بسیجی:

حضور 150 نفر از نخبگان و صاحب‌نظران سامان در نشست عمومي بسيج شهرستان

جانشين سپاه ناحيه سامان از حضور 150 نفر از نخبگان و صاحب نظران شهرستان سامان در نشست عمومي بسيج شهرستان سامان خبر داد.
حضور 150 نفر از نخبگان و صاحب‌نظران سامان در نشست عمومي بسيج شهرستان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، در راستاي ترويج فرهنگ تفکر بسيجي، سومين نشست عمومي مجمع بسيج شهرستان سامان با حضور مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه اين شهرستان و ۱۵۰ نفر از نخبگان، صاحب‌نظران بسيجي شهرستان سامان، در محل دبيرستان نجمه شهر سامان برگزار شد.

مهرداد رحيمي در راستاي ترويج فرهنگ تفکر بسيجي با بيان اينکه منويات رهبر معظم انقلاب نيز ترويج فرهنگ تفکر، بويژه تفکر بسيجي و استفاده از نظرات انديشمندان و نخبگان و صاحب‌نظران است اظهار داشت: سومين برنامه مجمع بسيج شهرستان سامان با حضور مسئولين بسيج و ۱۵۰ نفر از نخبگان بسيجي تشکيل شد.

وي افزود: در اين مجمع ضمن هم‌انديشي کارگروه‌هاي موضوعي در غالب دفاعي، علمي، فرهنگي، اجتماعي، تربيتي و اخلاقي، بانوان، اقتصادي، سلامتي، مديران کارگروه‌ها به بحث و هم‌انديشي پرداختند و سند راهبردي مجمع بسيج شهرستان شکل گرفت.

رحيمي، استفاده حداکثري از ظرفيت نخبگان بسيجي در راستاي رفع معظلات مختلف جامعه، زمينه‌سازي براي حضور نخبگان در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي و نيز هم‌افزائي وفاداران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را از جمله اهداف برگزاري اين نشست عنوان کرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۶:۰۹

1 Jan 2020