۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۴۹۵۶
مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري:

بهره مندي 3 هزار نفر از ضيافت افطاري در شهرستان فارسان

مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري گفت: در شهرستان فارسان به همت خيرين و همکاران در کميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان بيش از 3000 نفر از ضيافت افطاري ماه مبارک رمضان بهره مند شدند که 90 درصد اين کمک ها از طريق خيرين مي باشد.
بهره مندي 3 هزار نفر از ضيافت افطاري در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، علي ملکپور مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار داشت: بيش از 300 سبد مواد غذايي در شهرستان فارسان پيش بيني شده است که انشالله در ادامه ماه مبارک رمضان در اختيار خانواده هاي نيازمند قرار خواهد گرفت.

مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در شهرستان فارسان به همت خيرين و همکاران در کميته امداد امام خميني (ره)  اين شهرستان بيش از 3 هزار نفر از ضيافت افطاري ماه مبارک رمضان بهره مند شدند که 90 درصد اين کمک ها از طريق خيرين مي باشد.
 
بيش از 15 هزار سبد مواد غذايي در استان در اختيار خانواده هاي نيازمند قرار خواهد گرفت

وي اظهار داشت: در سطح استان ما امسال بيش از 20 هزار از خانواده هاي نيازمند از ضيافت برنامه افطاري بهرمند شده اند و بيش از 15 هزار سبد مواد غذايي تهيه شده که از طريق خيرين کمک گرفته ايم که انشالله تا آخر ماه مبارک رمضان در اختيار خانواده هاي نيازمند قرار خواهد گرفت.
 
ملکپور عنوان کرد: ما شيعيان واقعي امام علي (ع) بايد در خصوص دستگيري و حمايت از محرومين با تلاش و کوشش و با الگوگيري از سيره امام علي (ع) گام برداريم.

رئيس کميته امداد امام خميني (ره) استان چهارمحال و بختياري عنوان کرد: همه زمان‌ها براي خدا است اما ماه مبارک رمضان از جايگاه و منزلت ويژه‌اي برخوردار است که بايد روزه‌داران قدر لحظه به لحظه آن را بدانند و از اين فرصت براي کمک به ايتام و نيازمندان استفاده کنند.

وي با دعوت از خيران استان براي شرکت در اين امر خداپسندانه تصريح کرد: کمک به ايتام و محرومان سيره عملي امام علي (ع) است و از بهترين اعمال در ايام ماه مبارک رمضان و شب‌هاي قدر که مزين شده به نام آن بزرگوار است و مردم بايد با الگو گرفتن از امام علي (ع) کمک به ايتام و دستگيري از نيازمندان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۳:۴۹

4 Feb 2020