۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۱۲۵۶
فرمانده سپاه شهرستان بروجن خبر داد

اردوي جهادي حلقه صادقين سپاه بروجن آغاز شد

فرمانده سپاه شهرستان بروجن از آغاز اردوي جهادي حلقه صادقين در روستاي دوراهان بخش گندمان خبر داد.
اردوي جهادي حلقه صادقين سپاه بروجن آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با خبرنگار کلار، از آغاز اردوي جهادي هفت روزه حلقه صادقين کارکنان ناحيه سپاه بروجن در روستاي دوراهان بخش گندمان خبر داد.

وي با بيان اين که ارودي جهادي حلقه صادقين سپاه بروجن از روز ۲۷ مهرماه آغاز شده است، افزود: جهادگران در عرصه هاي عمراني تعمير و مرمت منازل محرومين و احداث کارگاه خانگي صنايع تبديلي به فعاليت مي پردازند.

کيهاني با بيان اين که از فرصت و ظرفيت اردوهاي جهادي مي توان براي محروميت‌زدايي جامعه در مقابل تمامي هجمه‌هاي دشمنان استفاده کرد، گفت: در مناطق محروم، تزريق اين روحيه و کار جهادي طراوت در روحيه مردم را جاري و ساري کرده و روح اميد و نشاط و شادابي را در مردم تقويت مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه بروجن، محروميت زدايي و توجه به سياست هاي اقتصاد مقاومتي را از اهداف اصلي اردوهاي جهادي برشمرد و گفت: بهترين راه مبارزه با جنگ نرم دشمن خدمت رساني به مردم و محرومين است.

کيهاني با اشاره به چالش‌هاي بزرگي که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامي به‌ ويژه در امور اقتصادي و فرهنگي در مسير راه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايجاد کرده‌اند، گفت: ضرورت دارد که همگان به‌ ويژه جوانان با تأسي از فرهنگ عظيم عاشورايي و امر اردوهاي جهادي در قالب فعاليت‌هاي کمک‌رساني، مردم ياري، امداد رساني و تبيين اقتصاد مقاومتي مورد تأکيد رهبر معظم انقلاب بيش‌ از پيش همت گمارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۹:۱۳

31 Dec 2019