۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۱۲۴۶
هم زمان با دهه فجر:

200 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان اردل برگزار می شود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل برگزاري 200 برنامه فرهنگي، ورزشي و اجتماعي به مناسبت دهه مبارک در شهرستان اردل خبرداد.
200 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان اردل برگزار می شود
حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اينکه شکوه دهه فجر امسال چشم دشمنان را کور خواهد کرد گفت:دهه فجر انقلاب اسلامي در تاريخ ايران نقطه‌اي تعيين‌کننده و بي‌مانند است و سالروز گراميداشت آن بايد با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود.

بابادي با بيان اينکه دهه فجر فرصت مناسبي براي انتقال آرمان‌ها و ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب به نسل جوان است، تصريح کرد: تمام مراسمات اين ايام بايد با مشارکت مردم و با هيجانات عاطفي صحيح و با طراوت برگزار شود.

وي با اشاره به برگزاري بيش از ۲۰۰ برنامه در ايام دهه فجر در سطح شهرستان افزود: ۲۰ برنامه شاخص در نقاط مختلف شهري و روستايي شهرستان در ايام الله دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در ادامه اظهار داشت: گلبانگ انقلاب اسلامي، رژه موتوري ،نور افشاني و بانگ الله اکبر، غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا، برگزاري يادواره شهدا،افتتاح پروژه هاي عمراني شهرستان، محافل انس با قرآن و مسابقات قرآني، برگزاري جشن هاي انقلاب در شهر و روستاها، برگزاري مسابقات ورزشي در رشته هاي مختلف از جمله فوتسال و واليبال ويژه خواهران و برادران، برنامه هاي فرهنگي، مذهبي، هنري و مسابقه در مدارس، برگزاري همايش هاي مختلف پياده روي و کوهنوردي خانوادگي، ديدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، برگزاري نشست هاي بصيرت افزايي و گفتمان ديني، حضور پر شور اقشار مختلف مردم در راهپيمايي و برنامه هاي جانبي آن و سخنراني يکي از سخنرانان مطرح در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌هاي شاخص ستاد دهه فجر شهرستان اردل مي باشد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۵:۰۲

27 Dec 2019