۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۲۳۳۶
سرمربی سپاهان:

استقلال شیری است که حال خوبی ندارد/ مقابل آبی‌ها پیروزی می‌خواهیم

سرمربی سپاهان گفت: می‌خواهیم در دیدار مقابل استقلال به روند رو‌به پیشرفت خود ادامه دهیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.
استقلال شیری است که حال خوبی ندارد/ مقابل آبی‌ها پیروزی می‌خواهیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی‌های استقلال و سپاهان همیشه جذاب و تماشاگر پسند بوده است؛ این‌بار هم سعی می‌کنیم این کار را بکنیم، اما تلاش هم می‌کنیم که ۳ امتیاز بازی از آن ما باشد و به روند رو‌به پیشرفت خودمان ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه استقلال بدون چند بازیکن اصلی خود و با یک ترکیب متفاوت به اصفهان می‌آید، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی بازی کند، ما با استقلالی بازی داریم که مثل یک شیر زخمی ضعیف و یا شیری است که حالش خوب نیست، اما می‌آید تا جلوی ما قد علم کند و به همان حالت قبل بازگردد.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما وظیفه داریم آن‌ها را قوی بدانیم و قوی بازی کنیم تا ۳ امتیاز را بگیریم و باید ۳ امتیاز خانگی را حفظ کنیم، حالا مقابل هر تیمی که می‌خواهد باشد.

ویسی ادامه داد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و شجاع خلیل‌زاده هم در این بازی هست؛ همه بازی‌ها برای ما ۶ امتیازی محسوب می‌شود و اگر می‌خواهیم در کورس باشیم، باید همه امتیازات خانگی را به دست آورده و بازی‌های خارج از خانه را هم با امتیاز خارج شویم، چون در غیر این‌‌صورت رقبا به ما می‌رسند، ما باید ۳ امتیاز را بگیریم که می‌گیریم.

وی در مورد تغییرات تیم سپاهان اذعان کرد: بعد از بازی با استقلال و همچنین نفت در جلسه‌ای در این‌خصوص شرکت می‌کنیم؛ در فصل نقل‌ و انتقالات در همه تیم‌ها اتفاقاتی می‌افتد که ما هم از آن مستثنی نیستیم، سعی می‌کنیم نقاط ضعف را پوشانده و نقاط قوت را قدرتمندتر کنیم تا برای نیم‌فصل دوم آماده‌تر شویم.

سرمربی سپاهان تأکید کرد: از نظر روحی و روانی تیم ما خوب است و مشکلی نداریم، اما برخی از مواقع تیم‌ها در بحران می‌روند که برای ما هم این اتفاق افتاده بود، اما ما استقلال را حریف قدرتمند می‌دانیم، چون اگر فکر کنیم استقلال حالش خوب نیست اتفاقات بدی می‌افتد، بنابراین فردا همه زورمان را خواهیم زد.

ویسی در مورد ادامه رقابت‌های جام حذفی، گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کند و باید همه را ببرد؛ الآن هم فرقی نمی‌کند با کی و کجا بازی کنیم، تا اینجای کار خوب کار کردیم و امیدوارم از نهایی به بعد هم خوب باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۰:۵۷

17 Jan 2020