۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۱۳۴۶
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل:

راهپيمايي يوم الله 13 آبان در 20 نقطه اردل برگزار مي شود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: همزمان با سراسر کشور راهپيمايي يوم الله 13 آبان با حضور با شکوه مردم ،دانشجويان و دانش آموزان در 4 نقطه شهري و 16 نقطه روستايي اين شهرستان برگزار مي شود.
راهپيمايي يوم الله 13 آبان در 20 نقطه اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اعلام اين خبر گفت: امام خميني (ره) آمريکا را به عنوان شيطان بزرگ ناميدند و تا زماني که اين شيطان بزرگ سر به سجده در برابر بندگان خدا نگذارد لعن و نفرين وجود دارد.

بابادي روز ۱۳ آبان را بهترين فرصت اعلام آمادگي ملت ايران در مبارزه بي امان با ايادي استکباري دانست و خاطرنشان کرد: اين روز زمان شايسته نمايش عزت خواهي و قدرتمندي ايران اسلامي در برابر استکبار جهاني است.

وي افزود: اثبات مي کنيم هيچ تهديدي ما را از تفکر عاشورايي و قرار گرفتن در اردوگاه مبارزه کنندگان با استکبار جهاني باز نمي دارد و امسال نيز رساتر از هميشه فرياد مرگ بر آمريکا را سر مي دهيم.

بابادي برنامه هاي بزرگداشت روز ملي مبارزه با استکبار جهاني را در اين شهرستان تشريح کرد و بيان داشت: اجراي برنامه هاي فرهنگي، سلسله نشست هاي آگاهي جوانان نسبت به جنايت هاي آمريکا عليه ايران و ديگر کشورها و راهپيمايي پرشکوه روز ۱۳ آبان ازجمله فعاليت ها است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل بابيان اينکه همزمان با سراسر کشور راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان با حضور با شکوه مردم ،دانشجويان و دانش آموزان در ۴ نقطه شهري و ۱۶ نقطه روستايي اين شهرستان برگزار مي شود نقاط مختلف شهري و روستايي جهت برگزاري راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان را به شرح ذيل اعلام کرد؛

اردل: از ابتداي بلوار شهداء به سمت حسينيه شهدا
سرخون: از سرچشمه به سمت گلزار مطهر شهدا
دشتک: از مقابل پايگاه مقاومت بسيج به سمت مسجد امام حسين(ع)
کاج: از مقابل مسجد امام حسين(ع) به سمت گلزار مطهر شهدا
نظير اين راهپيمايي در ۱۶ روستاي اين شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۵:۰۹

8 Jan 2020