۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۵۳۰۶
فرماندار کوهرنگ خبر داد

افزايش 75 درصدي اعتبارات تملک دارايي کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ گفت: اعتبارات تملک دارايي شهرستان کوهرنگ 75 درصد رشد داشتند، که براي توسعه شهرستان خيلي مهم است.
افزايش 75 درصدي اعتبارات تملک دارايي کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: شوراي برنامه ريزي کوهرنگ باحضور مديرکل اين شورا، علي کاظمي نماينده مردم در مجلس و کارشناسان اين رشته در کوهرنگ برگزار شد.

فرماندار کوهرنگ گفت: با پيگيري و جلسات مکرر 218 پروژه با اعتباري بالغ بر 16 ميليارد 320 ميليون اعتبار شهرستان کوهرنگ بوده است.

وي افزود: باتوجه به اينکه در سال هاي گذشته خيلي از شاخص هاي شهرستان ازجمله جمعيت که از 32 هزار نفر به 42 هزار نفر افزايش داشته و همچنين 900 کيلومتر به جاده ها اضافه شده  بيان داشت: اعتبارات تملک دارايي شهرستان کوهرنگ 75 درصد رشد داشت، که براي توسعه شهرستان خيلي مهم است.

مرتضي زمانپور در ادامه گفت: در حمل و نقل، توسعه شهري، عشايري، آب شرب، صنعت و گردشگري پروژه هاي زيادي داشتيم که مهمترين پروژه هايي ما که امسال مورد توجه قرار گرفتند  سالن ورزشي دشت زرين که قسمتي از آن توسط خيرين، سالن ورزشي دوآب صمصامي، خريد لوله براي کشاورزان، استخر شناي شهر چلگرد طرح هايي بودند که ديده شدند.

وي افزود: براي سرويس هاي بهداشتي آبشار تونل اول کوهرنگ و غار يخي و دوآب صمصامي و بازفت اعتبارات لحاظ شد.

فرماندار کوهرنگ يادآور شد: يکي از طرح هايي که مشکلات خاصي در ارتباط با آن داشتيم آب شرب روستاي مورز بازفت بود که 200 ميليون تومان به آن اختصاص داده شد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۶:۳۳

30 Dec 2019