۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۳۲۷۹۶
نماينده مردم شهرستان سامان، بن و شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي:

مطالبات مردمي بايد در اسرع وقت و با اولويت بندي انجام شود

نماينده مردم شهرستان سامان، بن و شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه مطالبات مردمي بايد در اسرع وقت و با اولويت بندي انجام شود، ابراز کرد: مشکلات مردم را بايد با صداقت حل کنيم.
مطالبات مردمي بايد در اسرع وقت و با اولويت بندي انجام شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، فرماندار شهرستان سامان با اشاره بر اينکه عمده مشکلات اهالي روستاي سوادجان، آسفالت، فضلاب و جوي کشاورزي، مسکن جوانان همچنين اراضي مازاد زمين هاي کشاورزي طرح هاي قديمي کشاورزي است، بيان داشت: مردم روستاي سوادجان مردمي سخت کوش با مشارکت بالادر ايجاد زير ساخت ها داشته اند.

سعيد صالحي با بيان اينکه مردم اين روستا توفيقات زيادي در طرح هاي کشاورزي داشته اند، عنوان کرد: اين روستا جز روستا هاي هدف گردشگري است و زيرساخت هايی ازقبيل جاده مناسب، مبلمان روستايي و... است که نياز به مشارکت مردم در اين زمينه لازم است.

صالحي با بيان اينکه تاکنون براي شهرستان سه دکل ديجيتال نصب شده است ، و نصب دکل هاي ديجيتال در بخش مرکزي، روستاي هاي بالا دست زاينده رود شامل مارکده، گرمده، قوچان بوده است، ابراز کرد: ۲۰۰ ميليون تومان از اعتبارات حوزه فرهنگ هنر شهرستان به نصب دکل هاي ديجيتال اختصاص داده شده است.

مشکلات مردم را بايد با صداقت حل کنيم

نماينده مردم شهرستان سامان، بن و شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با مردم روستاي سوادجان با بيان اينکه مشکلات مردم را بايد با صداقت حل کنيم، اظهار داشت: مطالبات مردمي از جمله اقداماتي است که بايد در اسرع وقت انجام شود.

اردشير نوريان با اشاره بر اينکه در راستاي اجراي مطالبات مردمي بايد اولويت بندي صورت گيرد ، بيان داشت: از جمله مشکلات روستاي سوادجان جاده، جوي اب، مسکن جوانان و زمين هاي مازاد کشاورزي طرح هاي قديمي کشاورزي است.

نوريان با بيان اينکه بايد اجراي طرح فاضلاب و بر طرف کردن مشکلات جوي روستا با اعتبار اوليه اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، جهاد کشاورزي و بنياد مسکن اجرايي شود، اذعان داشت: اعتبار اوليه با ارگان هاي مد نظر و نيروي انساني با شورا ها و دهيار روستا است.

وي با تاکيد بر اينکه اعتلا و پيشرفت کشور در جهت اهميت دادن به قانون است، بيان داشت: بعضي از مشکلات بايد در راستاي قانون صورت گيرد و قانون خط قرمز ما است.

ديدار با مردم روستاهاي سوادجان، هوره و چم کاکا از مهمترين برنامه هاي سفر اردشير نوريان به شهرستان سامان مي باشد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۳:۲۱

29 Jan 2020