۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۳۷۰۶

دریچه های فاضلاب شهری، دست اندازهای پرهزینه شهر لردگان+عکس

ديگر دوره گلايه از چاله هاي خيابان ها گذشته است. امروز با پديده نوظهور ديگري روبه رو هستيم و آن چيزي جز درپوش هاي چاه هاي فاضلاب نيست.
دریچه های فاضلاب شهری، دست اندازهای پرهزینه شهر لردگان+عکس
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، اگر گذرتان به کوچه های شهر لردگان افتاد خصوصا محله دشت آباد و فلکه میلاس، حقيقت را بهتر درك خواهيد كرد. تا چند وقت پيش چرخ هاي خودروتان فقط در چاله اي بزرگ درست در وسط خيابان فرو مي رفت كه خوشبختانه روز گذشته با ديدن درپوش فاضلابي كه چاله را پر كرده بود، خدا را شكر كردم كه پس از مدت ها چاله مصيبت بار پر شده است، اما به محض عبور تاكسي از روي درپوش، آنچنان تكاني به جان خودرو افتاد كه گفتم صد رحمت به چاله قبلي.

dastandaz

اين درپوش ها البته فقط محدود به يك منطقه خاص نيست. متاسفانه اين روزها درپوش هاي چاه هاي فاضلاب به ديگر معضل هاي لردگان پيوسته است. درپوش هايي كه با گذر از روي آنها چاره اي نمي ماند جز اين كه خودروي خود را به يك تعميرگاه ببريد و در اين ميان معلوم نيست كه مسئولان شهري دغدغه چه چيزي را داشته اند.
اگر اين دست اندازهاي متعدد و چاله ها و درپوش ها و پستي و بلندي هايي كه صدافسوس در جاده هاي نوساز هم شاهد آنها هستيم، نبود، شايد خودروهاي لردگان هم به اين زودي دچار فرسودگي و استهلاك نمي شدند.
    
البته كاش مشكل فقط به فرسودگي خودروها و تعويض كمك فنرها ختم شود، چه بسيار تصادف هايي كه به علت انحراف به چپ و راست و آن هم براي پرهيز رانندگان از سقوط در اين چاله ها و دست اندازها پيش مي آيد.

fazelab 5
    صدافسوس كه اين مشكل در مسيرهاي نوساز هم به وفور به چشم مي خورد، البته به شكلي ديگر. نمونه آن در محله زمین شهری خیابان مسجد امام رضا (ع) كه به يكباره در مسيري صاف، گوشه اي از راه آنچنان تپه مانند بالاآمده كه يك لحظه احساس مي كنيد وارد سربالايي سختي شده ايد و ناخودآگاه اين فكر به ذهنتان مي رسد كه اينجا ديگر چرا؟ مگر اين مسير تازه احداث نشده است؟

    به راستي آيا صاف كردن مناسب و صحيح يك مسير تردد تا اين اندازه زحمت و هزينه دارد كه مسئولان شهري اين همه سال است كه از انجام آن سرباز مي زنند.
    كاش مسئولان شهري كمي بيشتر به اين مهم توجه مي كردند كه چنين تصويري از شهر لردگان نه فقط خوشايند هموطنان نيست، بلكه در برابر گردشگران و حتي مهمانان كه وارد شهر مي شوند هم صورت خوبي ندارد، به طور حتم چهره لردگان با اين همه چاله و دست انداز و ناهمواري، زيبنده نخواهد بود.
انتهای  خبر/ح

 

 

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۲:۱۰

7 Jan 2020