۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۹۴۵۶
تحليگر مسائل سياسي:

حمايت از مظلومان جهان هدف آرماني انقلاب اسلامي است

تحليلگر مسائل سياسي گفت: حمايت از مظلومان جهان هدف آرماني انقلاب اسلامي است لذا روز قدس روز تجديد ميثاق با شهدا، آرمان‌هاي امام خميني (ره)، حمايت از اسلام و مردم مظلوم فلسطين است.
حمايت از مظلومان جهان هدف آرماني انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز، عبدالله علي محمدي تحليلگر مسائل سياسي در راهپيمايي روز جهاني قدس در شهر اردل ضمن تقدير از حضور با شکوه مردم ولايتمدار شهرستان اردل در راهپيمايي روز جهاني قدس با بيان اينکه اتاق فکر استکبار مدام در حال برنامه ريزي براي مقابله با اسلام حقيقي است،گفت: اسلام حقيقي تنها رويکردي از اسلام است که مبتني بر ديدگاه هاي قرآن کريم و پيامبر اکرم (ص) است.

علي محمدي به تحلیل دلايل ترس غرب از گسترس اسلام حقيقي در جهان پرداخت و گفت: آمريکا و غرب به خاطر اين از انقلاب اسلامي ايران مي ترسند که اين انقلاب درصدد گسترش اسلام حقيقي در جهان است و اين با منافع آنها در تضاد است.

وي طاغوت ستيزي، رهايي از ظلمت، رسيدگي به محرومين و دستگيري از مستمندان در کنار ترويج عدالت را از ويژگي هاي آرماني انقلاب اسلامي عنوان کرد و گفت: اگر اسلام حقيقي در جهان مستقر شود جائي براي مستکبران و مستبددان عالم وجود نخواهد داشت.

علي محمدي با اشاره به تعابير روز جهاني قدس در صحيفه حضرت امام (ره)، اظهار کرد: بنيان‌گذار جمهوري اسلامي از روز جهاني قدس به عنوان روز اسلام و روز مبارزه مستضعفان با مستکبران جهان ياد کرده است.

اين تحليلگر مسائل سياسي با بيان اينکه حمايت از مظلومان جهان هدف آرماني انقلاب اسلامي است گفت: روز قدس روز تجديد ميثاق با شهدا، آرمان‌هاي امام خميني (ره)، حمايت از اسلام و مردم مظلوم فلسطين است و همه‌ي ما بايد با تمام قدرت وجه‌ي اسلام را در اين روز به نمايش بگذاريم.

وي با تبيين منويات مقام معظم رهبري درباره روز جهاني قدس، متذکر شد: ايشان از روز جهاني قدس به نماد صف‌بندي مظلومان در برابر زورگويان و روز دميدن خون در رگ‌هاي امت اسلام تعبير کرده اند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۱:۵۴

26 Jan 2020