۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۳۲۴۲۶
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم(ع)؛

ملت ايران در حماسه 9 دي، نشان داد که براي هميشه درپيشتازي در عرصه هاي انقلاب براي همه امت ها الگو است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) گفت: 9 دي، اخطاري بود به خواص مبني بر اينکه اگر در مسير انقلاب، رهبري و نظام قرار نگيرند و اگر از مسير انقلاب و رهبري زاويه و فاصله بگيرند جايگاه مردمي خودشان را از دست خواهند داد و از صحنه انقلاب حذف خواهند.
ملت ايران در حماسه 9 دي، نشان داد که براي هميشه درپيشتازي در عرصه هاي انقلاب براي همه امت ها الگو است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام کريم سرافراز، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در جمع مردم ولايتمدار شهرستان لردگان گفت: ملت ايران در حماسه 9 دي، نشان داد که براي هميشه درپيشتازي در عرصه هاي انقلاب براي همه امت ها الگو است.

وي، به شاخص هاي پيشتازي ملت ايران اشاره داشت و گفت: زبان شناسي و اقدام به موقع، آرمان گرايي و همراهي با اهداف انقلاب، ولايت محوري و تکليف گرايي از شاخصه هايی است که ملت ايران وظيفه خود مي دانند و به موقع به آن عمل مي کنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) افزود: 9 دي، اخطاري بود به خواص مبني بر اينکه اگر در مسير انقلاب، رهبري و نظام قرار نگيرند و اگر از مسير انقلاب و رهبري زاويه و فاصله بگيرند جايگاه مردمي خودشان را از دست خواهند داد و از صحنه انقلاب حذف خواهند شد.
 
 وي اظهار داشت: حرکت خودجوش مردم با بصيرت در 9 دي نشان داد و ثابت کرد که مردم ما حقيقتا اهل کوفه نيستند و دفاع از ولايت و از رهبري و نظام ولايي هيچگاه کوتاهي نمي کنند و هر وقت اين نظام اسلامي حضورشان را در صحنه نياز داشته باشه با دل و جان خود را فداي اين انقلاب مي کنند.

حجت الاسلام سرافراز، گفت: تنها با تعبد و تقيد به شريعت اسلامي و ولايت محوري مي توان به استقلال و آزادي و عزت و اقتدار حقيقي دست پيدا کرد.
 
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در جمع مردم ولايتمدار شهرستان لردگان به مناسبت گراميداشت هفته بصيرت و حماسه 9 دي به تشريح پيام هاي اين رويداد بزرگ تاريخ انقلاب اسلامي پرداخت.

وی بیان داشت: حماسه نهم دي ماه 88 براي دوستان و دشمنان، پيام هاي جداگانه اي داشت.

سرافراز افزود: پيام حماسه 9 دي به دشمنان بيروني و استکبار بعنوان فتنه گران حقيقي اين بود،‌ که انقلاب اسلامي بيدي نيست که با پروژه هاي دلتا و انقلاب هاي مخملين بلرزد، و نمي توان ايران اسلامي را با کشورهايي همچون گرجستان و اوکراين و... مقايسه نمود.

اين مقام مسئول، ادامه داد: پيام حماسه نهم دي، به منافقان و جريان هاي انحرافي و دنياطلبان، اين است، که پيوند امت با امامشان گسستني نيست و هر اقدامي بر خلاف آن نه تنها نظام و موقعيت رهبري را تضعيف نمي کند؛ بلکه فرصتي براي انسجام و وحدت بيشتر با محوريت ولي امر مسملين مي گردد.

حجت الاسلام سرافراز، تصريح کرد: پيام حماسه نهم دي به امت اسلامي نيز اين است،‌که تنها با تعبد و تقيد به شريعت اسلامي و ولايت محوري مي توان به استقلال و آزادي و عزت و اقتدار حقيقي دست پيدا کرد.

وي، گفت: 9 دي، مظهر نفوذناپذيري ملت ايران در مقابل فتنه آمريکايي بود، که در سال 88 با همه ظرفيت هاي مالي، اطلاعاتي، سياسي و رسانه اي دشمن در دفاع از فتنه و فروپاشي از درون به ميدان آمد و در پشتيباني از جبهه معارض و معاند نظام هيچ کوتاهي نکرد.

سرافراز، با اشاره به شکسته شدن استراتژي آمريکا و بازيگران داخلي آنها در فتنه 88 توسط ملت بصيرت ايران اسلامي، افزود: حماسه نهم دي ماه نشان داد ملت ايران هرگاه نسبت به اصل نظام و ارکان نظام اسلامي احساس خطر کند، با همه توان و ظرفيت و با اطاعت محض از ولايت و رهبري، توطئه دشمن را درهم مي شکند.

انتهاي پيام1026ج/630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۶:۴۵

28 Dec 2019