۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۷۴۷۶
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری:

رفع محروميت‌هاي اقتصادي وفقر زدایی مهم ترین هدف بانک مهر ایران

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری گفت: هدف بانک تأکید بر الگوی بانکداری اسلامی، تلاش برای فقرزدایی و رفع محرومیت‌های اقتصادی است.
رفع محروميت‌هاي اقتصادي وفقر زدایی مهم ترین هدف بانک مهر ایران
به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا ملازاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اولین و بزرگ‌ترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور است اظهار کرد: در سال ۸۶ با ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه اولیه و همکاری ۲۲ بانک دیگر بانک مهر ایران فعالیت خود را آغازکرد.

وی تاکید بر بانک داری اسلامی را هدف اصلی این بانک عنوان و خاطر نشان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور دارد که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنندو تمام تلاش خود را در جهت تلاش برای فقرزدایی و رفع محرومیت‌های اقتصادی در تمام نقاط کشور قرار داده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری اساس این  برنامه‌های بانک درزمینهٔ بانکداری الکترونیک مطرح و گفت:  این بانک در حوزه‌هایی چون کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان تحت حمایت سازمان‌های حمایتی و مردم‌نهاد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

ملازاده با تأکید بر اینکه ۲۱ شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که طی ۱۰ سال گذشته ۱۵۰ هزار تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب‌های مختلف پرداخت کردند، عنوان داشت: این بانک در برنامه‌های مسؤولیت اجتماعی و بهداشت و درمان نیز اقداماتی انجام داده که ازجمله آن می‌توان به توزیع ۳۰۰ هزار قلم کالا در مدارس کشور اشاره کرد که از این تعداد یک هزار و ۱۸ مورد در مدارس استان بوده است.

وی به رشد 50 درصدی منابع بانکی در 9 ماه امسال اشاره و تاکید کرد:  اساس این بانک بر جوان گرایی بوده و سعی شده از نیروهای جوان و جویای کار در شعب استفاده شود.

ملازاده به پرداخت حدود ۱۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج اشاره و بیان داشت: برنامه‌های پیش‌بینی شده بانک در آینده شامل تغییر وام‎‌های پرداختی مصرفی به سمت تسهیلات اشتغال‌زایی، طراحی وام‌های قرض‌الحسنه برای ازدواج، درمان و اشتغال، گسترش خدمات‌رسانی به روستاها و مراکز پرجمعیت از طریق شعب سیار و... هستند.


انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۲:۲۴

7 Jan 2020