۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
کد مطلب : ۱۴۴۲۶

برگزاری مراسم اعتکاف در 14 مکان در شهرستان فارسان

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان گفت 14 مکان در این شهرستان بر ای معتکفین در نظر گرفته شده است.
برگزاری مراسم اعتکاف در 14 مکان در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام سید مهدی یعقوبی افزود: در سال جاری بیش از ۴۰۰ نفر از خواهران و براداران در این شهرستان ثبت نام کردند که ۳۰۰ نفر خانم ها و ۱۰۰ نفر از آقایان هستند

وی تصریح کرد: مراسم اعتکاف بستری مناسب برای تربیت نیروهای انقلابی است، از این رو امسال بیش ۳۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی و مذهبی برای معتکفین شهرستان پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: شهرستان فارسان هر سال اهتمام ویژه ای برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم اعتکاف داشته و درصدد است تا این برنامه را هرچه باشکوه تر برگزار کند
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان با بیان اینکه مراسم اعتکاف امسال در راستای ارتقای کیفی و محتوایی خود با چند رویکرد اصلی برگزار می شود، افزود: بازخوانی و جمع آوری اندیشه های رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اعتکاف یکی از رویکردهای اصلی است.
وی رویکرد دوم در برنامه های اعتکاف امسال را فراهم کردن بستر لازم برای حضور و بهره مندی نوجوانان و جوانان عنوان کرد
وی گفت: مراسم اعتکاف از ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز می شود و پایان مراسم را نیز ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه است.
وی در ادامه گفت: تبیین احکام اعتکاف ویژه خواهران و برادران ، برگزاری جلسات آموزش مهارت های زندگی ، جلسات پرسش و پاسخ دینی و حلقه های معرفت از جمله برنامه های اعتکاف می باشد.
حجت الاسلام یعقوبی افزود: تصحیح قرائت نماز ، تصحیح وضو ، زیارت عاشورا و آل یاسین ، مداحی و عزاداری ، دعای توسل و اعمال ام داوود با حضور اساتید و مداحان استانی و شهرستانی بخشی از برنامه ریزی های فرهنگی ستاد اعتکاف می باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۴۳

29 Dec 2019