۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۲۲۱۶۶
افتخاري ديگر براي شهرستان بن:

زهرا نادري بني برنده مقام دوم مسابقات آسيايي لبنان

زهرا نادري بني برترين بانوي جودوکار کشور و عضو تيم ملي جودو مدال نقره مسابقات قهرماني کوراش آسيا را از آن خود کرد.
زهرا نادري بني برنده مقام دوم مسابقات آسيايي لبنان
به گزارش جهانبین نیوز زهرا نادري بني در گفت و گو با زنگ خبر گفت: مسابقات آسيايي به ميزباني بيروت لبنان برگزار شد و در اين رقابت هاي توانستم باوزن -۵۷کيلو گرم؛ مدال نقره را کسب کنم.


وي به چهار مدال آسيايي خود اشاره نمود و گفت: با لطف و عنايت خداوند متعال به چهار مقام آسيايي در سال هاي ۲۰۱۱،۲۰۱۳،۲۰۱۴،۲۰۱۵ دست يافتم و در آذر ماه ۹۳ توانستم با رکورد زني بانوان کشور به عنوان برترين بانوي جودو کار کشور معرفي شوم.


نادري خاطر نشان کرد: کشور هايي که در اين دور از مسابقات حضور داشتند رقيباني قدري بوده و من نيز انتظار طلاي اين مسابقات را داشتم که در اوج ناداوري نتوانستم اين مقام را کسب کرده و به مقام دوم نايل شدم.


وي از اهداي دو مقام اخير خود به مقام معظم رهبري خبر داد و گفت: حضور بانوان محجبه در اين رقابت ها خود بهترين مقام بوده و با افتخار مقام هاي خود را تقديم مقام مظعم رهبري مي کنم و از ايشان تقاضا دارم، براي موفقيت دختران خود دعا نمايند.


نادري در پايان ضمن تشکر از همه مسئولين گفت: در اين راه؛ پدر و مادرم و خانم سليمي مربي خوبم که از ابتدا من را با اين حرفه در شهرستان بن آشنا کردند تشکر مي کنم و از همه مردم ايران تقاضا دارم که براي کسب مقام طلا در مسابقات آينده برايم دعا کنند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۰:۵۰

27 Dec 2019