۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۲۵۲۶
مطالبات مردمي /

نارضايتي اهالي مسکن مهر شهر سامان از نبود اينترنت

با توجه بر اينکه چند سالي از به بهره برداري رسيدن تعدادي از مسکن مهرهاي شهر سامان مي گذرد و اهالي مسکن مهر شهر سامان از نبود اينترنت در ساختمان هاي خود ناراحت و ناراضي هستند.
نارضايتي اهالي مسکن مهر شهر سامان از نبود اينترنت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، اهالي مسکن مهر شهر سامان از نبود اينترنت در مسکن مهر هاي شهر سامان نارضايتي دارند و بعداز چند سال هنوز امکانات مورد نياز مسکن مهر براي ساکنان اين مساکن مهيا نشده است و به دليل مسافت زيادي مسکن ها مهر با مرکز شهر مردم براي پرداخت قبوض، پرداخت اقساطف انجام امور روزمره زندگي، تحقيق فرزندان براي مدارس و .. با مشکل مواجعه هستند.

در حال حاضر اگر کسي به انترنت دسترسي نداشته باشد به نوعي در زندگي روزمره خود دچار مشکل مي شود و اين در حالي است که ساکنين مسکن مهر طلايي شهر سامان بيش از هفت سال است که در مسکن هاي خود ساکن هستند اما از امکاناتي از قبيل اينترنت بهره مند نيستند و تلفن هاي ثابت منازل نيز سه ماهه قبل از سال ۹۴ متصل شده است.

فرماندار شهرستان سامان در گفتگو با  سامان ما با بيان اينکه در گفتگويي تلفني که با مدير عامل شرکت مخابرات استان صورت گرفت مديرعامل شرکت مخابرات از واگذاري زير ساخت هاي ADSLمسکن مهر شهر سامان خبر داد و بيان داشت: متقاضيان براي دريافت اينترنت براي منازل خود به نمايندگي شرکت مخابرات شهر سامان مراجعه کنند.

سيعد صالحي افزود: تجهيزات اينترنت مسکن مهر شهر سامان نصب شده و از اول خرداد ماه راه اندازي مي شود.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۲:۱۸

30 Dec 2019