۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۲۹۸۲۶

روز خبرنگار روز تجليل از پرچمداران زبان گوياي حقيقت و تعالي است

مدير کل امور بانوان و خانواده استان چهار محال و بختياري طي پيامي روز خبر نگار را به تلاشگران اين عرصه تبريک گفت.
روز خبرنگار روز تجليل از پرچمداران زبان گوياي حقيقت و تعالي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين فاطمه دوستي مدير کل امور بانوان در اين پيام آورده است:

به نام خداوند اگاهي و بيان
۱۷ مرداد، روز گراميداشت قلم هاي پاک سرشت و نجيبي است که در دستان اصحاب رسانه و خبر به جامعه آگاهي، اميد و صداقت هديه مي‌دهند.

روز خبر نگار فرصتي مغتنم براي تجليل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز است که با قلم خود به اگاهي و اثر بخشي در جامعه پرداخته اند.

جامعه اي که آگاهي بخشي در آن نقش روشنگري در جاده هاي پيشرفت و تعالي را دارد و بي شک خبرنگاران به عنوان راويان انديشه و فرهنگ چراغداران اين عرصه ي وسيع هستند.

در دنياي کنوني به دليل حضور فن آوري هاي ارتباطيِ پيشرفته و متعدد دست يابي سريع به اطلاعات و منابع مختلف به سهولت امکان پذير است اما آنچه در اين مسير مي تواند فراهم ساز کسب اطلاعات صحيح و قابل اطمينان گردد تنها از طريق خبرنگاراني متعهد، متخصص و درست کار ميسر خواهد بود. خبرنگاران به عنوان مهره هاي اساسي آگاهي بخشي با کنکاش فراوان، به واقعيت مسائل روز پي برده و آن را به افکار عمومي انتقال  مي دهند.

روز خبر نگار روز تجليل از پرچمداران زبان گوياي حقيقت و تعالي است روز پاسداشت زحمات بي شايبه مردان و زناني که فراز و فرود هاي جامعه را به جان مي خرند تا سرزمينشان بر سکوي افتخار و بالندگي بايستد.

ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه خبر و اطلاع رساني تلاشهاي ارزنده ي اصحاب رسانه در استان چهار محال و بختياري را ارج نهاده و از خداوند بزرگ توفيقات روز افزون براي اين عزيزان مسئلت دارم.
 
 انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۶:۵۴

2 Jan 2020