۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۲۶۸۵۶
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار:

دويست و پنجاه اثر به دبيرخانه جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري رسيد

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار از پايان مهلت ارسال آثار هنرمندان به دبيرخانه اولين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري خبر داد.
دويست و پنجاه اثر به دبيرخانه جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري رسيد
به گزارش جهانبین نیوز، سيد يدالله حسيني در گفتگو با کيار بيدار گفت: با اعلام فراخوان اولين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري اين جشنواره، با استقبال هنرمندان عکاس روبرو شد و از همان روزهاي آغاز فراخوان جشنواره هنرمندان آثار خود را به دبير خانه اين جشنواره ارال کردند.

حسيني در ادامه افزود: اولين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري به ميزباني شهرستان کيار و در سه موضوع جاذبه هاي طبيعي استان چهارمحال و بختياري، آداب و رسوم محلي و طبيعت با محوريت آسيب شناسي از اواسط آبان ماه ۹۴ فعاليت خود را آغاز کرد.

وی افزود: از طرق مختلف همچون ارسال پيامک و چاپ پوتر و بنر و توزيع در سطح شهرستان ها، همچنين استفاده از ظرفيت سايت ها و وبلاگ هاي سطح استان از هنرمندان براي گرما بخشيدن به اين جشنواره دعوت شد تا آثار خود را به دبير خانه اين جشنواره ارسال کنند.

وي افزود: اولين جشنواره استاني عکس چهارمحال و بختياري با استقبال هنرمندان عکاس روبرو  و ۲۵۰ اثر در موضوعات مشخص شده به دبير خانه رسيد و کليه آثار جهت داوري و انتخاب رتبه هاي برتر در اختيار داوران جشنواره قرار گرفت.

حسيني در ادامه بيان داشت: اختتاميه اين جشنواره به ميزباني شهرستان کيار و در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کيار برگزار مي گردد و از رتبه هاي اول دوم و وم آثار رسيده و همچنين از ۷ اثر شايسته تقدير قدرداني به عمل مي آيد.

انتهاي پيام1020ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۵:۴۵

21 Feb 2020