۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۳۳۸۷۶
مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن خبرداد

گروه جهادي سادات عازم بخش گندمان شد

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن از اعزام گروه جهادي سادات به روستاي بيژگرد بخش گندمان در ايام عيد نوروز خبر داد.
گروه جهادي سادات عازم بخش گندمان شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار لهراسب همايوني در گفت و گو با کلار، اظهار داشت: گروه جهادي سادات بروجن به مدت سه روز در روستاي بيژگرد بخش گندمان به فعاليت مي‌پردازند.

وي افزود: گروه جهادي سادات به روستاي بيژگرد اعزام شدند تا ضمن لبيک گفتن به نداي رهبر معظم انقلاب در راستاي محروميت زدايي، روحيه تعاون و اتحاد را تقويت کرده و به نمايش بگذارند.

همايوني با اشاره به اين که ۲۰ نفر بسيجي در گروه جهادي سادات حضور دارند، افزود: جهادگران طي سه روز در عرصه‌هاي عمراني روستاي بيژگرد فعاليت‌ خواهند کرد.

وي، تقويت روحيه جهاد و از خودگذشتگي را از جمله اهداف اردوهاي جهادي برشمرد و گفت: روحيه جهادي يعني اين که خود را سختي بدهيم تا مردم در آرامش باشند.

همايوني با بيان اين که اردوهاي جهادي علاوه‌ بر محروميت‌زدايي خودسازي جوانان را به‌ دنبال دارد، گفت: مي‌توان از اين فرصت براي محروميت‌ زدايي و خودسازي جوانان امروز جامعه در مقابل تمامي هجمه‌هاي دشمنان استفاده کرد.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن ضمن بيان اينکه با روحيه بسيجي و کار جهادي مي‌توان با کمترين امکانات بيشترين خدمت را به مردم ارائه داد، گفت: محروميت‌زدايي، ايجاد روحيه کار و تلاش در بين جوانان از اهداف اصلي اردوهاي جهادي است.

همايوني بهترين راه مبارزه با جنگ نرم دشمن را خدمت‌رساني به مردم و محرومين دانست و گفت: جوانان با خدمت به مردم و کسب تجربه در ساخت آينده خود، کشور و جامعه سهيم خواهند شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۴:۰۶

29 Dec 2019