۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۶۸۶۶
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

ضرورت پرهیز از هرگونه پنهان‌کاری در معرفی مفسدان اقتصادی/ پرونده مهدی هاشمی عادلانه بررسی شود

شایسته و به جا است که قوه قضائیه مسائل را شفاف برای مردم بیان کند و آن‌ها را در جریان امور قرار دهد چراکه این حق مردم است که مجرمان و مفسدان اقتصادی را بشناسند.
ضرورت پرهیز از هرگونه پنهان‌کاری در معرفی مفسدان اقتصادی/ پرونده مهدی هاشمی عادلانه بررسی شود
امیرعباس سلطانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز اظهار کرد: متاسفانه تاکنون اقدامات و عملکرد قوه قضائیه در برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی مطلوب نبوده و کارنامه مثبتی از خود برجای نگذاشته است و تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای بوده است.

وی با اشاره به پرونده قضایی مهدی هاشمی، گفت: انتظار می‎رود این پرونده روال عادی و طبیعی خود را طی کند.

سلطانی تصریح کرد: شایسته و به جا است که قوه قضائیه مسائل را شفاف برای مردم بیان کند و آن‌ها را در جریان امور قرار دهد چراکه این حق مردم است که مجرمان و مفسدان اقتصادی را بشناسند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پرهیز از هرگونه پنهان کاری از سوی قوه قضائیه در رابطه با پرونده مهدی هاشمی تاکید کرد و گفت: انتظار مردم و نمایندگان مجلس این است که این موضوع به دور از هرگونه حاشیه، غوغاسالاری و به طور کاملا عادلانه مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد.

سلطانی خاطرنشان کرد: بی‎شک اینکه برخی آقایون در نظام اقتصادی کشور اخلال‌گری کرده‌اند، برهمگان روشن است اما محرز شدن اینکه به چه میزان و چگونه و با همکاری چه افرادی بوده است، برعهده قوه قضائیه قرار دارد و این اتهامات باید از سوی این دستگاه اثبات یا رد شود.

وی با بیان اینکه سوء‌استفاده از بیت‌المال و رانت‎خواری رشته‎ای است که سر دراز دارد، تصریح کرد: مشکل اینجاست که اگر دستگاه قضایی در موارد مشابه گذشته برخورد سخت و قاطعی داشت امروز شاهد چنین پرونده‌هایی نبودیم و درس عبرتی برای دیگران به شمار می‎رود.

سلطانی اظهار کرد: انتظار ما از قوه قضائیه این است که با قاطعیت لازم پرونده‌های فساد اقتصادی را مورد بررسی قرار دهد و مجلس نیز در وضع قوانین لازم در این رابطه آمادگی را برای همکاری با دستگاه قضایی دارد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۰:۳۹

11 Jan 2020