۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۲۲۶۱۶
مسئول بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام:

شجاعت زنان ايراني در شکست حصر خرمشهر به دنيا ثابت شد

مسئول بسيج جامعه زنان استان گفت: ما زناني همچون معصومه آباد داشتيم که در زمان حصر خرمشهر اسير شدند و شجاعت آنان به دنيا نشان داد که حتي اگر زن ايراني در دست هزاران اجنبي اسير باشد اجازه نخواهد داد ارزش هاي ديني و اسلامي که برگرفته از الگوي نمونه اسلامي حضرت زهرا(س) و زينب کبري(س) است از دست برود.
شجاعت زنان ايراني در شکست حصر خرمشهر به دنيا ثابت شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، احمدپور مسئول بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام در گفتگو اختصاصي با خبرنگار مشکات برين در خصوص پيروزي خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ اظهار کرد: ايستادگي و مقاومت زنان ، مادران و دختراني که چه در مرزهاي کشور ايران اسلامي و چه در شهرهاي دور و نزديک توانست اين پيروزيرا به ارمغان بيآورد.

وي افزود: ما زناني همچون معصومه آباد داشتيم که درزمان حصر خرمشهر اسير شدند و شجاعت آنان به دنيا نشان داد که حتي اگر زن ايراني در دست هزاران اجنبي اسير باشد اجازه نخواهد داد ارزش هاي ديني و اسلامي که برگرفته از الگوي نمونه اسلامي حضرت زهرا(س) و زينب کبري(س) است از دست برود.

احمدپور ادامه داد: در جريان ۸ سال دفاع مقدس از جمله حصر خرمشهر نقش زنان بي بديل بود و ثابت کرديم يک زن ايراني غيرت ايراني دارد.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام گفت: زنان امروز ما بايد با نگاه به رشادت هاي زنان در گذشته از جمله دفاع مقدس درس بگيرند و متوجه باشند دشمن امروزه به دنبال از بين بردن ارزش هاي ديني ماست.

وي ادامه داد: امثال شهيده فراهانيان را داريم که ر بحث فتح خرمشهر حتي در حين خدمت و امدادگري لحظه اي چادر از سرش جدا نشد و حتي در لحظه شهادتش هم حجابش را حفظ کرد.

احمدپور خطاب به مادران ايران اسلامي گفت: هدف دشمن از بين بردن حيا و عفت در بين دختران و پسران است تا بتواند نسل آينده ما را فرهنگ گسيخته بار بياورد پس مادران در تربيت فرزندان خود تلاش کنند تا آب به آسياب دشمن نريزند.

وي در پايان با اشاره به فرهنگ ايثار و شهادت خاطر نشان کرد: بايد اين فرهنگ حفظ شود زيرا دشمن به دنبال تضعيف آن است واگر بتواند اين فرهنگ را از جامعه ما بگيرد به راحتي توانسته شاخه هاي اصلي جامعه ما را هدف قرار دهد.



انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۴:۰۴

27 Dec 2019