۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۳۳۶۹۶
در طرح ويژه نظارتي بازار نوروز

هفت واحد صنفي متخلف در شهر کاج به تعزيرات حکومتي معرفي شد

رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اردل گفت: در طرح ويژه نظارتي بازار نوروزي 50 فقره بازرسي توسط بازرسان اين اداره انجام شده و هفت واحد صنفي متخلف به تعزيرات حکومتي معرفي شده است.
هفت واحد صنفي متخلف در شهر کاج به تعزيرات حکومتي معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز، سعيد محمدي رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه درخصوص اجراي اين طرح در اين شهرستان با بيان اين مطلب که طرح نظارتي نوروز ۹۶ در اين شهرستان آغاز شده است، گفت: طرح نظارتي نوروز ۱۳۹۶ در اين شهرستان با حضور مکرر بازرسان اين اداره در بازار هاي اين شهر اجرايي شده است.

محمدي افزود: تيم نظارت و بازرسي شهرستان اردل از ديروز ۲۲ اسفندماه در سطح بازار شهر کاج حضور يافته و با جديت و حساسيت بالايي بر بازار عرضه اجناس از لحاظ قيمت، کيفيت و کميت نظارت کردند و در اين بازرسي هفت واحد صنفي متخلف شناسايي و به تعزيرات حکومتي معرفي شد.





 
وي با اشاره بر لزوم نظارت دقيق بر بازار ايام پاياني سال و ايجاد سهولت براي شهروندان در مايحتاج اين ايام افزود: در بازرسي‌ها با متخلفان به شدت و بدون ملاحظه برخورد خواهد شد، در بازرسي‌ها صرفا برخورد با متخلفان ملاک عمل نيست بلکه فروشندگاني که رعايت انصاف و اخلاق در فروش اجناس را داشته باشند مورد تشويق و تقدير قرار خواهند گرفت.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۴:۲۱

1 Jan 2020