۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۳۷۶۵۶
گزارش تصويري/

برگزاری همايش پياده‌روي خانوادگي طلاب و روحانيون شهرستان لردگان

همايش پياده‌روي خانوادگي حوزويان شهرستان لردگان با حضور امام جمعه اين شهرستان برگزار شد.
برگزاری همايش پياده‌روي خانوادگي طلاب و روحانيون شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ همايش پياده‌روي خانوادگي حوزويان شهرستان لردگان با حضور امام‌جمعه اين شهرستان در مسير پياده‌روي سلامت واقع در بلوار اداره گاز تا منبع آب اين شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين مختاري مدير مرکز خدمات استان در اين مراسم خطاب به خانواده طلاب و روحانيون بيان کرد: جامعه اسلامي بايد هميشه سالم و بانشاط باشد و اگر ما از لحاظ جسمي ضعيف باشيم بهره‌وري و انجام وظايف رو به سستي و ضعف خواهد رفت.

وي در پايان سخنان خود از همکاري دفتر امام‌جمعه، مدرسه علميه حضرت ولي‌عصر (عج) و معاونت فرهنگي شهرداري شهر لردگان، همچنين صدا و سيما براي همکاري و همراهي در برگزاري همايش تشکر کرد.

در ادامه حجت الاسلام سيف الدين از کارشناسان فرهنگي مرکز خدمات به رويکرد اين مرکز در ترويج فرهنگ ورزش در خانواده‌هاي طلاب اشاره کرد و گفت: مرکز خدمات با راه‌اندازي معاونت خانواده و امور فرهنگي در جهت تحکيم سلامتي و تندرستي روحانيون و خانواده‌ها برنامه‌هاي متنوعي را در دستور کار قرار داده است و مطمئناً مشارکت حداکثري باعث رونق و اجراي بهتر آن خواهد بود لذا از جمع حاضر خواستارم که جهت شکوفايي بيشتر اين برنامه‌ها همکاري و همراهي بيشتري با مرکز خدمات داشته باشند.

اهداي جوايز به قيد قرعه به شرکت‌کنندگان برنامه پاياني اين همايش بود.

 

 








انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۹:۵۲

28 Dec 2019