۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۹۵۲۹

به تصویر کشیدن فعالیت تیپ 44 قمربنی هاشم در کردستان با مستند "صفر مرزی"

مستند "صفر مرزی" مستندی است که فعالیت مرزبانان تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری را به تصویر کشیده است.
به تصویر کشیدن فعالیت تیپ 44 قمربنی هاشم در کردستان با مستند "صفر مرزی"
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، دیروز، در مراسمی از دست اندرکاران تهیه و تولید مستند فاخر" صفر مرزی" از تولیدات سیمای استانی جهانبین قدردانی شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: حضور نیروهای تیپ 44 قمر بنی هاشم در مناطق کردستان اعم از سردشت، پیرانشهر و تپه جاسوسان، فرصتی مناسب برای تهیه مستند و به تصویر کشیده شدن فعالیت این مرزبانان بود.
حجت الله رحیم زاده افزود: در این مستند، موقعیتی پدید آمده تا هم شرایط طاقت فرسای زندگی این کارکنان زحمتکش به تصویر در آید و هم گفتمان و نوع زندگی و آداب و رسوم اهالی این مناطق به منصه ظهور در  آید.
وی ادامه داد: مستند صفر مرزی در منطقه دولتو یکی از حساس ترین مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که مرکز اصلی ضد انقلاب اعم از کومله و دمکرات بوده را به تصویر کشیده است.
 اکبری، فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) استان هم با اشاره به اینکه تلاش صدا و سیما برای ثبت تصاویر خدمات تیپ 44در کردستان ستودنی است، گفت: امید است که با برنامه های متنوع سپاه در اقسانقاط کشور بتوانیم مخاطبان را از نحوه خدمت رسانی و فعالیتهای این نهاد انقلابی  آگاه سازیم.
در این مراسم از 18نفر از دست اندرکاران تولید این مستند تجلیل شد.
 تصویر بردار و کارگردان این مجموعه، بهزاد پیشکار است صدابرداری مجموعه را سید مهدی سلیمی و تدوین آن را زهره مولوی بر عهده گرفته اند ./انتهای خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۳:۰۰

28 Dec 2019