۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۵۲۲۶

وزیر اطلاعات ۴راهبرد دشمن برای انتخابات را تشریح کرد

وزیر اطلاعات ۴راهبرد دشمن برای انتخابات را تشریح کرد
حجت‌الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي طي سخناني در همايش «مسجد، حماسه حضور دشمن‌شكن» كه صبح پنجشنبه از سوي مركز رسيدگي به امور مساجد در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار شد، با اشاره به انتخابات پيش رو يادآور شد: جريان‌هاي سياسي غير خودي، غير همسو و فتنه و گروه‌هاي ضد انقلاب به دنبال اين هستند كه از انتخابات مجلس سوءاستفاده كنند.

راهبرد دشمن در انتخابات

آنها بر چهار راهبرد تمركز دارند؛ اول اينكه تلاش دارند انتخابات را به يك چالش امنيتي براي نظام تبديل كنند. از طرف ديگر مشاركت مردم در انتخابات را كاهش دهند و به دنبال تسخير مجلس هستند و همچنين ناكارآمد جلوه دادن مدل جمهوري اسلامي ايران در سطح منطقه و بين‌الملل. در حال حاضر جمهوري سلامي در منطقه تبديل به يك الگو شده و حضور گسترده مردم در انتخابات اين مدل را تثبيت مي‌كند و دشمن به دنبال اين است كه اين مدل را از بين ببرد. آنها بيشترين سرمايه‌گذاري را مي‌كنند تا حضور مردم در انتخابات كمرنگ باشد و مثلا كمتر از مردم مصر در انتخابات حضور يابند.

دشمنان نظام و جريان فتنه از مشاركت حداكثري مردم نگران هستند و در راستاي كاهش مشاركت مردم سرمايه‌گذاري مي‌كنند. نقطه مشترك دشمنان نظام، جريان فتنه و ضد انقلاب داخل در اين راستا در واقع پيرامون راهبرد تلاش در راستاي كاهش مشاركت مردم و ايجاد چالش امنيتي براي نظام است و براي كاهش مشاركت مردم تاكتيك‌هايي را برنامه‌ريزي كرده‌اند و در فضاي رسانه‌اي‌شان اين موضوع را مي‌بينيم و متاسفانه برخي از اثرات منفي نيز در جامعه ما داشته است و خوشبختانه با فرمايشات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين فضا تغيير كرد و توطئه‌هاي دشمن نقش بر آب شد.

دسته‌بندي و سطوح برنامه‌ريزي دشمن

دشمنان سراغ يك گروه و دسته نمي‌روند و براي همه گروه‌ها برنامه‌ريزي مي‌كنند. با توجه به اطلاعات موجود، راهبرد دشمنان نظام براي تاثيرگذاري در انتخابات را مي‌توان در سه سطح دسته‌بندي كرد؛ از جمله تلاش براي تاثيرگذاري بر مسئولان نظام، تلاش براي تاثيرگذاري بر جريانات سياسي و همچنين تلاش و برنامه‌ريزي براي تاثيرگذاري بر افكار عمومي جامعه كه در هر سه سطح، دشمن طراحي‌هايي كرده است.
در مورد سطح اول، دشمن تلاش دارد كه صحنه انتخابات مجلس نهم را به محل و موضعي براي جنگ قدرت تبديل كند و اين‌گونه آن را نمايش دهد كه ما مي‌توانيم با نوع برنامه‌ريزي و حركتي كه مي‌كنيم جلوي اين موضوع را بگيريم. از طرف ديگر دشمن براي برجسته‌سازي كاذب اختلافات بين مسئولان تلاش مي‌كند و از طرف ديگر در پي بحران‌سازي در ابعاد مختلف به‌خصوص در مسائل اقتصادي است.

موضوع‌سازي و مشغول كردن مسئولان نظام به موضوعات فرعي

اين امر، هوشياري مي‌طلبد و در واقع آنها مي‌خواهند اذهان مسئولان را به چيزهايي مشغول كنند كه از مسائل اصلي دور بمانند. آنها با تحريم‌ها به دنبال ايجاد نگراني و ترس در زمينه مديريت اقتصادي كشور هستند.

برنامه‌ريزي دشمنان براي جريانات سياسي

از جمله مواردي كه در اين زمينه مطرح مي‌كنند و در مورد آن تلاش و برنامه ريزي مي‌كنند، بحث تحريم و انشقاق است. عده‌اي از اين گروه‌هاي سياسي غير خودي بحث تحريم انتخابات را مطرح مي‌كنند و به دنبال جدا كردن خود از خط نظام هستند.
نمايندگان فتنه با طراحي سرويس‌هاي اطلاعاتي غرب از جمله سيا، موساد، فرانسه و انگليس و برخي از كشورهاي اروپايي در اين كشورها اقامت كرده‌اند و اين سرويس‌ها حمايت سنگيني از آنان مي‌كنند و در داخل نيز حلقه‌اي وجود دارد كه اين حلقه داخل و خارج با هم مرتبطند گر چه برخي جاها اختلاف نظر دارند و يكي از مباحثي كه آنان دنبال مي‌كنند، تحريم انتخابات است و در واقع مي‌خواهند فضاسازي منفي از عرصه انتخابات در راستاي تحريك براي عدم مشاركت ايجاد كنند. آنها از طرف ديگر به دنبال اين هستند كه در مجموعه گفتمان ارزشمداري كه رهبر معظم انقلاب طراحي و بيان كرده‌اند، شكاف ايجاد كنند.

تلاش‌هاي دشمنان براي سطح سه تاثيرگذاري‌ها

آنها برنامه‌ريزي‌هايي در اين ارتباط انجام داده‌اند كه از جمله مهم‌ترين آنها مي‌توان به تلاش براي بر هم ريختن تعادل جامعه با ايجاد شوك‌هاي كاذب به خصوص در زمينه اقتصادي از جمله در زمينه ارز و سكه اشاره كرد كه با كمال تاسف برخي‌ از خودي‌ها نيز در اين مقوله دچار چالش و اشتباه شدند و جاهايي بودند كه جزو مجموعه نظامند و رفتند ميلياردي سكه خريدند و تحت تاثير اين القاء قرار گرفتند و بعضي از خودي‌ها با بي‌توجهي به اين موضوع دامن زدند و در واقع همانطور كه گفتم دشمنان برنامه‌ريزي مي‌كنند كه تعادل رواني جامعه را به هم بريزند.

بحران‌نمايي كاذب

دشمنان براي القاي ياس و نااميدي در بين مردم تلاش و برنامه‌ريزي می کنند. آنها در راستاي بحران‌نمايي كاذب از وضعيت كشور تلاش مي‌كنند.
یك آقايي مصاحبه مي‌كند و صحبت از قحطي در كشور مي‌كند و وقتي كه مي‌گوييم مستند اين حرفت چه بوده و دلايلتان را بگوييد مي‌گويد كه نمي‌دانم چه شد اين را گفتم و وقتي يك ذره ناخن مي‌زنيم مي‌بينيم كه دشمنان با واسطه‌هاي مختلف سعي مي‌كنند اين‌گونه القائات را داشته باشند. اطرافيان بايد مراقب باشند زيرا دشمنان طراحي‌هاي جديدي در اين‌گونه مباحث دارند. ديديم يك آدم خودي اين حرف را زد و ديديم ماهواره‌ها و رسانه‌هاي آنها با استناد به اين حرف چه جوي را ايجاد كردند.
آنها سعي مي‌كنند از وضعيت كشور توسط عوامل داخلي‌شان به خصوص جريان فتنه سياه‌نمايي كنند. شما رسانه‌هاي همراه با جريان فتنه را نگاه كنيد و وقتي سرتيتر آنها را نگاه مي‌كنيد مي‌بينيد كه چه حركتي را دنبال مي‌كنند.
آنها از طرف ديگر به دنبال نشان دادن ناكارآمدي نظام، القاي تقابل بين بزرگان و عالمان ديني در كشور و تضعيف و تخريب چهره‌ها و پايگاه‌هاي مهم نظام از جمله بسيج، سپاه و روحانيت هستند و از طرف ديگر دستاوردهاي نظام را زير سوال مي‌برند. تلاش مي‌كنند تا با آستانه تحمل مردم بازي كنند و در بين توده‌هاي مردم هراس، بي‌اعتمادي نسبت به حاكميت و هيجان‌هاي كاذب و جوسازي ايجاد كنند.

نظر یک ضدانقلاب:انتخابات آتي مجلس ايران را باید به صحنه جنگ داخلي تبديل كرد

دشمنان تمام ظرفيت خود را به كار بردند كه نظام را با يك چالش امنيتي در موضوع انتخابات مواجه كنند و در واقع انتخابات را يك فرصت‌طلبي براي ضربه زدن به امنيت جمهوري اسلامي تلقي مي‌كنند. نمونه آن يك ضد انقلاب است كه در شبكه سيا مي‌گويد بايد انتخابات آتي مجلس ايران را به صحنه جنگ داخلي تبديل كرد و اين امر بر عهده شوراي هماهنگي راه سبز اميد است كه مردم را به اغتشاش تحريك كند. شوراي هماهنگي راه سبز اميد، دو حلقه جريان فتنه در داخل و خارج از كشور است كه در اين ارتباط دستورالعمل‌هايي را دارند.

اهم محورها و برنامه‌های دشمنان براي ايجاد چالش امنيتي

آنها تلاش مي‌كنند با برنامه‌ريزي و به كمك رسانه‌هاي خود براي نافرماني مدني بسترسازي كنند و از طرف ديگر انتخابات مجلس هميشه اين وضعيت را داشته است كه در برخي از جاها با توجه به وضعيت جغرافيايي، قومي و قبيله‌اي اصطكاك‌هايي به وجود مي‌آمده و مثلا در برخي از حوزه‌هاي انتخابيه ما شاهد اين اصطكاك‌ها بوده‌ايم و دشمنان تلاش مي‌كنند اين امر را تشديد و از آن سوءاستفاده كنند. همچنين آنها در تلاش براي زمينه‌سازي اعتراضات مردمي، تلاش در جهت مطرح كردن طرح نظارت بين‌المللي، تلاش براي معرفي و حمايت از كانديداهاي داراي گرايشات قومي با هدف سوءاستفاده از ظرفيت قوميتي، ترويج روحيه قبيله‌گري، راه‌اندازي رقابت ناسالم انتخاباتي و برنامه‌ريزي در راستاي ايجاد تنش براي ايجاد بحران از طريق ايجاد نزاع‌هاي قومي و قبيله‌گرايي هستند. آنها از طرف ديگر در راستاي ترديدافكني و شبهه‌افكني در مورد سلامت انتخاباتند و متاسفانه برخي از خودي‌ها نيز در قالب رقابتي كه وجود دارد، بر اين طبل مي‌كوبند.

تلاش برای القای تقلب در انتخابات

آنها تلاش مي‌كنند تقلب در انتخابات را القا كنند و آن را به پيش ببرند. همين تشكيلات فتنه در يكي از اقداماتي كه انجام داد، سايت وزارت كشور را در انتخابات سال ۸۸ هك كرد و با آن هك متوجه شد كه تقلبي صورت نگرفته است. هكر اين كار در اختيار ماست و به آنها ثابت شد كه تقلبي نبوده اما دشمنان گفتند كه بايد راه خود را ادامه دهيد و همان كلاهي سرشان رفت كه مقام معظم رهبري به آن اشاره كردند و كانديداها در انتخابات مجلس نهم بايد مواظب باشند كه اين كلاه به سرشان نرود.
آنها به دنبال اغتشاش و آشوب خياباني هستند. در قضيه ۲۵ بهمن ديديد آنها تمام تلاش خود را به كار بردند، هجمه‌هاي سنگيني را طراحي كردند و در مراكز استانها آدرس دادند و محل تجمع را اعلام كردند ولي چه شد؟

نبايد از راهبرد ژله‌اي و اقتضايي دشمن غافل شد

ما يك بحث تا انتخابات داريم، بحثي حين انتخابات داريم و بحثي بعد از انتخابات و آنها براي هر سه مقطع برنامه‌ريزي كرده‌اند. نكته اصلي اين است كه نبايد از راهبرد ژله‌اي و اقتضايي دشمن غافل شد. دشمنان نظام و جريان فتنه و انقلاب، تلاش كردند كه در ثبت نام‌ها تاثيرگذار باشند ولي به موفقيتي دست پيدا نكردند و شركت افراد براي ثبت نام در انتخابات قابل توجه بود؛ با آنكه محدوديت بيشتري از جمله مدرك تحصيلي اعمال شده بود و تاييد صلاحيت‌ها نيز قابل توجه بود. اكنون دشمنان از تسخير مجلس مايوس شده‌اند و اصل انتخابات و سطح مشاركت مردم را نشانه گرفته‌اند.

خواص مردود اقدام به به‌كارگيري تاكتيك سوخته فرار رو به جلو كرده‌اند

مدتي است كه خواص مردود اقدام به به‌كارگيري تاكتيك سوخته فرار رو به جلو كرده‌اند و اين تاكتيك را در ايام انتخابات بيشتر استفاده مي‌كنند و در واقع با بزرگ‌نمايي برخي از مشكلات و مسائل اين‌چنيني در حال تخريب گفتمان ارزش‌مدار نظام هستند.

اهميت حضور باشكوه مردم در انتخابات و تاثير اين حضور باشكوه در خنثي كردن تلاش‌هاي دشمنان

دستگاه اطلاعاتي كشور با اشراف اطلاعاتي خود و با اقتدار كامل، تمام ترفندهاي دشمنان را رصد و دنبال مي‌كند و در خدمت مقام معظم رهبري، نظام جمهوري اسلامي و مردم است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۳۰

17 Jan 2020