۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۵۳۴۳

شهیداكبر بابادي

شهیداكبر بابادي
برادر شهيد  اكبر بابادي در مهر ماه سا ل 1342 در خانواده اي مذهبي و مستضعف در شهر اردل ديده به جهان گشود و زندگي پر بار خود را آغاز نمود ،وي چون در خانواده هاي مستضعف زندگي مي كرد . از همان اوايل زندگي همراه پدر و مادر و برادران خود به كشاورزي  اشتغال ورزيد و بدين نحو امرار معاش مي نمودتا بتواند زندگي خود را ادامه دهد . در اين مدت در خانواده  از محبتهاي خاصي برخوردار بود .
در سن هفت سالگي وارد دبستان شد و دوران ابتدايي را با فقر و تنگدستي پشت سر گذاشت و وارد مدرسه راهنمايي شد و در اواخر دوران راهنمايي و اوايل وارد شدن به دبيرستان سر آغاز طلوع انقلاب اسلامي بود و شهيد بابادي ضمن موفقيت كامل در درسهاي خود در دوره راهنمايي و دبيرستان در كليه راهپيماييها و تظاهرات انقلاب شكوهمند اسلامي فعالانه شركت  مي نمود و چون شناخت وافري نسبت به اسلام داشت به يكايك فرمانهاي رهبر كبير انقلاب اسلامي فعالانه عمل  مي نمود ومردم را نيز در اين راه هدايت و راهنمايي مي نمود .
شهيد اكبر بابادي روح و فكرش در تمام دوران زندگي مسجد و نماز جماعت و ايمان به خدا و محبت به اهل بيت اطهار بود :و عشق به الله وجودش را بار ور كرده بود . وي هميشه مراقب بود كه افرادي براي مسئولين مدارس و حتي معلمان مدارس از افراد مومن و متدين و شايسته باشد .
او دردوران مدرسه و حتي بيرون از مدرسه و محيط جلسه بطور طبيعي الفت پيدا مي كرد و در انتخاب دوست و رفيق بسيار آگاه بود و از طرف خانواده خود نيز در اين مورد مراقبت و دقت كافي مي شد .
وي مبارزات خود رااز همين دوران تحصيل آغاز كرد و با طاغوتيان و حاقه بگوشان گروهكي در ستيز بود و آنها را سركوب مي كرد و آنها از وي حراس زياد داشتند . شهيد اكبر بابادي در دوران دبيرستان از شاگردان ممتاز درسي و چهره هاي انقلابي بود وو ضمن خواندن درس خود در انجمن اسلامي مدرسه و واحدهاي تبليغاتي شركت مي كرد ودر جهاد سازندگي همراه با ديگر دوستان خود جهت پخش فيلم و تبليغ براي اسلام در سطح روستا ها همكاري زياد مي نمود و در بسيج و سپاه پاسداران از افراد فعال بود وي در كليه كارها ي خود از حسن اخلاق خاصي برخوردار بود .وجود وي دردرس اخلاقي بود . براي دوستان و همه افراد . چون در اين مدت شناخت زيادي به معارف اسلامي پيدا نمود حضور خود را در جبهه هاي لازم دانست و همراه با دوستان خود در سال 1360مدتي در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل حضور پيدا كرد .
شهيد اكبر بابادي روحي نا آرام داشت و وجودش سازش نا پذير و هميشه در جنب و جوش انقلابي بود . اعمال وي در راه خدا بود و رفتارش اخلاق نيكو و كارش نصيحتها ي صالح در ميان وابسته گان و همه افراد جامعه بود .
شهيد اكبر بابادي در سالهاي اوج گيري انقلاب  اسلامي با ساير دوستان خود وارد ارگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شد و در سپاه يكي از افراد زحمتكش و بسيار فعال بود و در پايگاه سپاه بروجن ،اردل و سرخون فعاليتهاي چشمگيري نمود كه بي سابقه بود . شهيد بابادي از پاسداران واقعي و سرباز امام زمان (عج) بود كه وي پس از مدتي براي كار گزيني سپاه پاسداران معرفي شد و پس از گذراندن دوره اي مسئول كار گزيني شد ولي بعد بر اثر بازدهي و كيفيت كاري بسيار خوبي كه داشت براي مسئول پذيرش سپاه پاسداران معرفي شد و اين مسئوليت بزرگ و حساس را بر عهده اين برادر شهيد گذاشتند.
ولي با وجود اينكه وجود شهيد بابادي در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خيلي ضروري و حساس بود . اماروح او وفكر و ذكر او در جبهه بود و لحظه اي آرام نگرفت و چندين بار مي خواست در جبهه هاي نور عليه ظلمت  حضور پيدا كند . اما بر اثر حساسيت كار و بازدهي فعاليت از رفتنوي به جبهه  جلوگيري مي كردند و پرسنلي مركزي استانبه هيچ وجهي اجازه نمي داد كه شهيد اكبر بابادي به جبهه ها برود . فرماندهي سپاه بروجن از فعاليتهاي شهيد بابادي تشكر و قدر داني مي كرد . شهيد بابادي در حالي كه يك پاسدار بود از همان اوايل در مسائل عقيدتي با روحانيت و افراد مومن و متدين مشورت مي كرد و مسائل انحرافي كه از بعضي عناصر در قالب اسلام به خورد جوانان معصوم داده مي شد كشف و افشا مي كرد و از افراد منافقي كه در خيلي از ارگانها نفوذ كرده بودند خون دل مي خورد و تا آنجاييكه مي توانست سّد راه انحرافات و نصيحت كننده آنها به راه راست و خط امام بود .
شهيد اكبر بابادي عشق و علاقه زيادي به اسلام و امام امت داشت و هميشه در فكر امام امت و امت شهيد پرور جامعه اسلامي بود . عاقبت ايمان و اخلاق و روح عظيم پاسدار شهيد به الله و عشق حضور در كنار رزمندگان اسلام و جبهه هاي حق عليه باطل باعث شد كه با اسرار زياد و گريه شديد براي حضور در جبهه و بر خلاف ميل مسئولين  مربوطه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همراه با سپاه عظيم حضرت محمّد (ص)در جبهه نور عليه ظلمت حضور پيدا كرد و پس از مدتي كه سوي ديار عاشقان الله رفته بود و با عشق به شهادتي كه داشت عاقبت در عمليات پيروزمند كربلاي 5 به لقاءالله  و فيض عظيم شهادت كه هميشه آرزوي آن را داشته رسده است .
وجود پاسدار رشيد اسلام و شهادت وي يك نعمت بزرگ اللهي بود .
او يك معلم اخلاق و پاسدار واقعي اسلام بود
روحش شاد و راهش پر ره رو باد . به اميد پيروزي لشگر حق بر كفر جهاني و تعجيل در ظهور حضرت بقيه الله امام زمان (عج)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۵:۵۲

2 Jan 2020