۰
plusresetminus
فرمانده نیروی انتظامی استان: پلیس فتای استان موفق به کشف 87 درصد جرایم اینترنی از قبیل کلاه بردای، دسترسی غیر مجاز به داداها شده است.
امنیت جامعه در گرو اطلاع رسانی برتر/ رشد 87 درصدی کشف جرایم اینترنتی توسط نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری
سردار اسرافیل جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در دفترفرماندهی انتظامی استان با اشاره به روز خبرنگار افزود: رسالت خبرنگار تنها اطلاع رسانی نیست بلکه افزایش آگاهی مردم نیز یکی از وظایف خبرنگاران است.
 جعفری در ادامه تصریح کرد: مردم در چهار ماهه اول سال، 49 هزار تماس با 110 داشته اند که 82 درصد آن منجر به عملیات پلیس شده است و مابقی آن نیازی به حضور نیروی انتظامی در محل نبود.
وی خاطرنشان شد: 78درصد سرقت در استان کشف شدکه نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.
فرمانده نیروی انتظامی استان عنوان کرد:مجرمان و قاتلان 90 درصد از قتل های به وقوع پیوسته در استان، شناسایی شده اند.
جعفری همچنین از انهدام 24 باند سرقت در استان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی استان در یک عملیات بی نظیر توانست باند سارقان زنان سال خورده را دستگیر کند این باند در سال های گذشته در استان های دیگر اقدام به  سرقت از منازل می کردند و هنگامی که به چهار محال و بختیاری آمدند پلیس استان توانست آن ها را منهدم کند.
وی با اشاره به طرح برخورد با ارازل و اوباش استان اظهار داشت: ما تمامی ارازل و اوباش را زیر نظر داریم و تا کنون 7 نفر از آن ها را دستگیر کردیم.
جعفری تاکید کرد: امنیت اخلاقی یک بحث فرهنگی است که همه ارگان ها باید در آن دخالت دارند و تنها پلیس وظیفه امنیت را در جامعه ندارد.
فرمانده انتظامی افزود: در چهار ماهه اول سال آمار  نزاع و درگیری در استان 10درصد کاهش یافته است این در حالی است که در ماه مبارک رمضان شاهد کاهش 20 درصدی جرایم بودیم.

وی در پایان از کاهش 24 درصدی تصادفات فوتی در داخل شهر و کاهش 4 درصدی تصادفات برون شهری خبر داد.
 


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۲:۳۴

27 Dec 2019