۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۵۷۵۸

انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه برگزارمی شود

انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه برگزارمی شود
به گزارش جهان بین ، سیدصولت مرتضوی در سفر به استان، افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان های آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه ˈدماوند و فیروزکوهˈ، ˈتنکابن، رامسر و عباس آبادˈ، ˈتویسرکانˈ و ˈایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملکشاهیˈ برگزار می شود.

وی ادامه داد: حدود 60هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور برای جمع آوری آراء شرکت کنندگان در انتخابات سال جاری در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در 24 خرداد اندیشیده شده است.

مرتضوی از توزیع تعرفه های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا از 17 فروردین به بعد برای آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات خبرداد.

وی ادامه داد: برای رای گیری در شعب اخذ رای دو صندوق وجود دارد که یک صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و صندوق دیگر مربوط به شورای شهر و روستا است.

مرتضوی در پایان با تاکید بر بستر سازی برای خلق ˈحماسه سیاسیˈ در انتخابات امسال کشور، امانتداری، قانون مداری وعدالت گرایی را محور فعالیت ستاد انتحابات کشور در راستای تحقق شعار امسال عنوان کرد.(منبع:ایرنا)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۸:۰۴

25 Jan 2020