۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۴۸۹

نان تولیدی درچهارمحال وبختیاری کیفیت مطلوبی ندارد

نان تولیدی درچهارمحال وبختیاری کیفیت مطلوبی ندارد
به گزارش جهانبین نیوز،حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد علی نکونامˈ در دیدار کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان افزود: نانی به عنوان قوت اصلی مردم باید علاوه بر مزه ازنظر کیفیت نیز مطلوب باشد و بتواند به تنهایی تامین کننده برخی نیازهای اساسی غذایی باشد .

وی تصریح کرد: با وجود اینکه اقدامات موثری درزمینه تولید نان با کیفیت انجام گرفته اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه دانش و تجربه کافی برای تولید و پخت نان با کیفیت در استان وجود دارد، اظهارداشت: می توان با همکاری مراکز تحقیقاتی و با کسب تجربه ازپیشکسوتان این عرصه، نانی تولید کرد که فاقد نواقص موجود باشد .

وی ایجاد انگیزه برای کشاورزان در زمینه تولید بیشتر گندم را از دیگر اقدامات شرکت غله وخدمات بازرگانی استان و دیگر دستگاه های متولی برشمرد و افزود: کشاورز نباید دغدغه خرید گندم خود را داشته باشد ومسئولان باید شرایطی را فراهم کنند که کشاورز با آسایش خاطر به تولید با کیفیت و بیشتر محصول گندم بپردازد .

امام جمعه شهرکرد متذکر شد: کشاورزان گندم کار رغبت و نشاط لازم برای کاشت این محصول را ندارند و عوامل دست و پاگیری نظیر نگرانی ازقیمت خرید تضمینی، نشاط و انگیزه لازم را از کشاورزان گرفته است .

حجت الاسلام نکونام در ادامه اجرای فاز اول قانون هدفمندی یارانه ها را اقدامی موثر در راستای کاهش دور ریز نان عنوان کرد و گفت: این قانون بااصلاح قیمت و نرخ گذاری واقعی نان، حجم زیادی از اسراف این نعمت الهی درجامعه را کاهش داد . (منبع:ایرنا)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۷:۲۲

24 Jan 2020