۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۲۶۱۶۱
در المپیاد برترین های بسیج کشور:

درخشش ورزشکاران بسیجی چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری مقام سوم ووشو را در رقابت های لیگ برترین های المپیاد ورزش بسیج کشور، کسب کرد.
درخشش ورزشکاران بسیجی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: این رقابت ها با شرکت بسیجیان رده سنی نوجوان به میزبانی استان تهران به مدت دو روز از ۲۵ تا ۲۶ آذرماه برگزار شد.

محمد رفیعی، افزود: تیم استان چهارمحال و بختیاری با کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز، توانست عنوان سوم این دوره از رقابت ها در رشته ووشو را کسب کند.

وی با اشاره به مسابقات رشته ورزشی ووشو، خاطرنشان ساخت: امیرعسگریان و مهدی نظری در سبک ساندا مقام نخست و مدال طلا را از آن خود کردند.

رفیعی، خاطرنشان ساخت: علیرضا ابراهیم زاده و بهمن رحیمی نیز در سبک ساندا، مقام دوم و مدال نقره را به خود اختصاص دادند.

وی، کسب مدال برنز و مقام سوم در سبک تالو توسط امیرمحمد اصغرزاده و محمد جواد فتحی را از دیگر عناوین نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در لیگ برترین های بسیج کشور در رشته ووشو برشمرد.

رفیعی، همچنین از درخشش دومیمدانی کاران، کاراته کاران و تکواندو کاران بسیجی استان در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: رضا کیانی مدال نقره رشته کاراته و محمدرضا بابادی مقام اول تکواندو را از آن خود کردند.

وی، افزود: سید رسول حسینیان در پرتاب دیسک و علی مقصودی در پرتاب وزنه توانستند مدال طلا را کسب کنند و علیرضا عالیپور نیز در دو ۸۰۰متر مقام سوم را به دست آورد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۶:۵۰

1 Feb 2020