۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۵۰۷۱
امام جمعه شهرستان بن:

روز قدس لبيک عمومي ملت به نداي ولايت/قدس نماد اتحاد دنياي اسلام است

امام جمعه شهرستان بن گفت: روز قدس روز قدرت‌نمايي و اتحاد و انسجام همه مسلمانان و مستضعفان جهان در برابر استکبار جهاني است.
روز قدس لبيک عمومي ملت به نداي ولايت/قدس نماد اتحاد دنياي اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام سيد حسن ميرافضلي امام جمعه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، اسرائيل 25 سال آينده را نخواهد ديد و ان‌شاالله تا 25 سال آينده چيزي به نام رژيم صهيونيستي وجود نخواهد داشت.

وي افزود: اینکه ما امروز شاهد عظمت ايران و عزت و سرفرازي ايرانيان و صادر شدن انقلاب هستيم، همه و همه از برکات وجود ولايت و رهبري چه در زمان حضرت امام (ره) و چه در زمان رهبري امام خامنه اي مدظله العالي است و اين همبستگي مردم حول محور ولايت است که امروز دشمنان ما از عظمت مردم ايران مي ترسند و حتي بعضي از کشورها آرزو مي کنند کاش ذره‌ای از قدرت و غيرت مردم ايران را داشتند تا بتوانند در مقابل دشمنان با عظمت و قدرت ظاهر شوند.

ميرافضلي ادامه داد: اقتدار کنوني ملت ايران در جهان و منطقه مثال زدني است و اين مهم در سايه هوشياري، دورانديشي و تدابير ويژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي و اتحاد و همبستگي ملت ايران رقم خورده است.

وي گفت: در آستانه روز جهاني قدس اين يادگار بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران؛ امسال روز قدس نيز علاوه بر محکوميت جنايات صهيونيست‌ها بايد جنايت‌هاي سعودي ها در يمن را هم محکوم کرده و به همين خاطر اهميت حضور در راهپيمايي امسال بيش از سال هاي گذشته است.

ميرافضلي افزود: ايجاد نگاه واحد به قدس شريف و توجه دادن تمام امت اسلامي به اين نقطه مهم و راهبردي در جهان اسلام ازجمله ديگر اهدافي است که در راهپيمايي اين روز دنبال مي‌شود.

امام جمعه شهرستان بن با اشاره به اهميت روز قدس گفت: روز قدس روز قدرت‌نمايي و اتحاد و انسجام همه مسلمانان و مستضعفان جهان در برابر استکبار جهاني است.
 
وي اظهار کرد: راهپيمايي 22 بهمن ماه نشان دهنده انسجام انقلابي ايران اسلامي است اما راهپيمايي روز قدس فراتر از آن است و نگاهي جهاني دارد؛ زيرا در اين روز تمامي مستضعفان جهان براي مقابله با مستکبران به صف خواهند شد.

ميرافضلي بيان داشت: با توجه به مشکلاتي که در منطقه به دليل دخالت هاي بي دليل رژيم صهيونيستي به وجود آمده شرکت در اين راهپيمايي براي اعلام برائت از صهيونيست‌ها و همراهي با مظلومان مسلمان اهميت اين رويداد را دوچندان مي‌کند.

وي افزود: با عمل به دستور رهبر کبير حضرت امام خميني و مقام معظم رھبري حضرت آيت اللہ خامنه اي در خصوص برگزاري ھر چه باشکوہتر راھپيمايي روز قدس با امر ولايت فقيه تجديد بيعت خواھيم کرد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۶:۴۵

30 Dec 2019