۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۲۸۰۵۱
مدير اداره ورزش لردگان خبر داد؛

برگزاري مسابقات فوتبال و فوتسال در لردگان

مدير اداره ورزش لردگان: به مناسبت فرارسيدن عيد نوروز، مسابقات فوتبال و فوتسال در اقصي نقاط شهرستان لردگان برگزار شد.
برگزاري مسابقات فوتبال و فوتسال در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ عيسي حسني مدير اداره ورزش لردگان، در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان،گفت: مسابقات فوتبال در روستاي سرقلعه ميلاس با شرکت 18 تيم برگزار گرديد که دو تيم بردپهن و سرخ‌آبي‌هاي انجمن پيام به مرحله‌ي پاياني راه يافتند در بازي نهايي تيم بردپهن موفق شد با نتيجه 2 بر 1 بر حريف خود غلبه کند و قهرماني اين دور از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.
عيسي حسني ادامه داد: همچنين مسابقات فوتبال در بخش فلارد باحضور 12 تيم در زمين شهرک امام خميني (ره) اين شهرستان در حال برگزاري است که تيم‌هاي اتحاد نارمه، شهداي ابواسحاق، اميد دالورا و دهياري شهرک امام خميني (ره) به مرحله نيمه‌نهايي راه پيدا کردند.

در مسابقات فوتسال بخش مرکزي که با حضور 16 تيم در بخش مرکزي سالن تختي شهر لردگان در حال پيگيري مي‌باشد که تيم‌هاي منجرمويي، توپچي‌هاي شهرک، آتشگاه و شش بهره به مرحله نيمه نهايي صعود کردند.

در ديگر رقابت هايي ورزشي، مسابقات فوتسال بخش خانميرزا با حضور 12 تيم در سالن شهداي جوانمردي برگزار گرديد که در پايان مسابقات تيم باغ بهزاد موفق شد با نتيجه 5 بر 2 بر تيم فيض آباد غلبه نموده و قهرمان اين دور از رقابت‌ها گرديد.

گفتني است مسابقات فوتبال بخش منج نيز در دهستان بارز روستاي دهنوبارز با حضور ده تيم درحال پيگيري مي‌باشد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۷:۴۷

29 Dec 2019