۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۱۶۶۲۱

ساعت کار موزه های استان از ساعت ۹ صبح الی هشت شب است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهار محال و بختیاری گفت: با توجه به پیش بینی برای ورود حجم بالایی مسافران به استان، ساعت کار موزه های تحت پوشش این اداره کل از ساعت ۹ صبح لغایت هشت شب است.
ساعت کار موزه های استان از ساعت ۹ صبح الی هشت شب است
به گزارش جهانبین نیوز، بمهن عسگری با اشاره بر اینکه ساعت کار در ایام تعطیلات عید سعید فطر موزه های تحت پوشش این اداره کل افزایش داشته است، اظهار داشت: ساعت کار موزه ها از تاریخ هفت مرداد لغایت ۱۰ مرداد ماه است.

وی افزود: موزه های قلعه چالشتر، موزه باستان شناسی شهرکرد، موزه پوشاک روستای دزک و موزه صنایع دستی جونقال پذیرایی مسافران و گردشگران این استان است.

عسگری با بیان اینکه در موزه های استان راهنمایان گردشگری مستقر شده است، بیان داشت: در راستای اطلاع رسانی بهتر به مسافرین و گردشگران پایگاه های اطلاع رسانی جهت راهنمایان مسافران توسط تشکل های مردم نهاد صورت می گیرد.

وی بیان داشت: شماره تلفن های رسیدگی به شکایات ۳۳۴۴۵۶۱، شماره تلفن اطلاع رسانی و گردشگری ۳۳۴۶۷۰۶با پیش شماره ۰۳۸۱ است.

عسگری با اشاره بر اینکه کمپ های و استقرار چادر در پارک ها و فضای سبز با همکاری فرمانداری ها، شهرداری، سازمان پارک و فضای سبز و نیروی انتظامی برای مسافران ایجاد شده است، بیان داشت: در راستای اطلاع رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران و گردشگری اقداماتی از قبیل سامانه پیامکی جهت راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مسافران، ارسال اقلام تبلیغاتی به ستادهای اسکان ، تهیه و توزیع لوح های فشرده و نقشه گردشگری، راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی در مبادی ورودی و محور های پر تردد و ... صورت گرفته است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۵:۴۲

2 Feb 2020