23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> گلايه از عدم ساماندهي گلزار شهدا/تصادفات رانندگي جان 19 نفر را در جاده هاي بروجن گرفته است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۳۷۶۹۱
سرپرست فرمانداري بروجن مطرح کرد

گلايه از عدم ساماندهي گلزار شهدا/تصادفات رانندگي جان 19 نفر را در جاده هاي بروجن گرفته است

سرپرست فرمانداري بروجن در نشست شوراي اداري ضمن گلايه از عدم ساماندهي گلزار شهدا پس از گذشت 25 سال از جنگ تحميلي، گفت: طي 9 ماه گذشته 16 تصادف منجر به فوت داشتيم که 19 نفر در حوزه شهرستان بروجن جان خود را از دست داده اند.
گلايه از عدم ساماندهي گلزار شهدا/تصادفات رانندگي جان 19 نفر را در جاده هاي بروجن گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، علي محمد مرادي در نشست مشترک شوراي برنامه ريزي و توسعه استان و شوراي اداري شهرستان بروجن که با حضور استاندار چهارمحال و بختياري و جمعي ديگر از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: کمبود آب يکي از مهترين چالش هاي شهرستان بروجن است.

مرادي نبود آب شرب را يکي از معضلات بزرگ اين شهرستان دانست و با اشاره به پروژه انتقال آب بن بروجن، گفت: خواسته مردم صبور بروجن انتقال سريع آب شرب به اين شهرستان است.

وي ضمن بيان اين که طي شش ماه گذشته بيش از ۱۵ حلقه چاه حفر کرديم بالاي ۸۰ درصد آنها به نتيجه نرسيد، افزود: چاهي را به عمق ۳۰۰ متر حفاري کرديم که آن هم مشخص نيست بعد از پمپاژ آزمايشي جوابدهي داشته باشد يا خير.

تصادفات رانندگي جان ۱۹ نفر را در بروجن گرفته است

سرپرست فرمانداري بروجن به پروژه چهار خطه شهرکرد-بروجن-لردگان اشاره کرد و گفت: طي ۹ ماه گذشته ۱۶ تصادف منجر به فوت داشتيم که ۱۹ نفر در حوزه شهرستان بروجن جان خود را از دست داده اند که آمار تکان دهنده اي است.

وي ضمن بيان اين که در قطعه سفيد دشت به فرادنبه متاسفانه کاري انجام نشده است، گفت: در محور چهار خطه بروجن لردگان در حوزه شهرستان چند قطعه باقي مانده که گاها به دليل عدم پرداخت وجوه مالکين و پيمانکار حالت کندي را پيش رو دارد.

مرادي به کمربندي شمال بروجن به عنوان راه نفس کشيدن براي شهر ۵۴ هزار نفري شهر بروجن اشاره کرد و گفت: روزانه بيش از ۳۰ هزار تردد از مسير لردگان به سمت شهرکرد انجام مي شود که از مسير شهر بروجن عبور مي کنند و نفس اين شهر را به شماره انداخته اند.

وي در ادامه تالاب چغاخور و امام زاده حمزه علي(ع) را از جمله مناطق گردشگري بروجن عنوان کرد و گفت: در ايام تابستان به اندازه جمعيت اين شهرستان گردشگر به اين منطقه سفر مي کند.

مرادي با اشاره به تشکيل مجمع خيرين سلامت، ازدواج و مسکن ساز در شهرستان بروجن، گفت: بيش از ۱۰ پروژه توسط خيرين در حوزه هاي مراکز بهداشتي انجام مي گيرد.

گلايه از عدم ساماندهي گلزار شهدا

وي به سفر اخير معاون وزير راه و شهرسازي به بروجن اشاره کرد و گفت: در اين سفر قول تکميل بيمارستان ۲۲۰ تخت خوابي بروجن داده شد.

مرادي همچنين گفت: ساماندهي گلزار شهدا در ۲۵ روستا و ۲ شهر شهرستان بروجن بعد از گذشت ۲۸ سال از جنگ تحميلي هنوز انجام نشده است.

مرادي با اشاره به اين که امسال در هفته دولت بيش از ۶۰ پروژه را با ۷۳۰ ميليارد ريال با اعتبارات خصوصي و دولتي افتتاح کرديم، گفت: چهار هزار و پانصد واحد مسکن مهر شهرستان بروجن تکميل و در اختيار متقاضيان قرار گرفته است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۲:۴۷

1 Jan 2020