۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۳۴۵۳۱
عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب:

حضور محمدباقر قاليباف تکلیفی براي نه گفتن به تبعيض و مشکلات موجود

عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب گفت: براساس تکليف با پيگيري هايي که شد جبهه مردمي هم با هدف خدمت رساني و رفع ناکارآمدي ها و با يک همفکري به اين تصميم رسيدند که با آقاي قاليباف صحبت کنند.
حضور محمدباقر قاليباف تکلیفی براي نه گفتن به تبعيض و مشکلات موجود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ دکتر زهره الهيان عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محمدباقر قاليباف در پيامي که داد بيان کرد که همه ظرفيت خود، ستادها و هواداران را مديريت خواهند کرد به سمت سبد آقاي رئيسي.

وي در ادامه گفت: حضور محمدباقر قاليباف يک تکليف بود براي نه گفتن به تبعيض و مشکلات موجود، براساس اين تکليف با پيگيري هايي که شد جبهه مردمي هم با هدف خدمت رساني و رفع ناکارآمدي ها و با يک همفکري به اين تصميم رسيدند که با آقاي قاليباف صحبت کنند.

الهيان ابراز داشت: آقاي محمد باقر قاليباف گفته بودند که يا به عرصه انتخابات ورود نخواهم کرديا اگر وارد شوم با ساز و کار وحدت خواهم آمد و اين موضوع مشخص کرد که انقلابي ها شيفته خدمت هستند نه تشنه قدرت. اين موضوع مشخص کرد اين ايثار در جهت ماندگاري اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي بود.

عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي انقلاب تصريح کرد: پيش بيني اين است که اقبال به سمت فضاي انقلاب باشد و اين پيام نشان از اين دارد که مباحثي که در مناظره ها و تبليغات مطرح شد؛ نه از سر کسب قدرت به هر قيمتي بوده، بلکه از سر ناکارآمد دانستن دولت در خدمت به مردم بوده.

زهره الهيان در پايان گفت: ان شاء الله پيروزي در همين مرحله اتفاق خواهد افتاد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۰:۱۱

29 Dec 2019