۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۰۵۶۱
امام جمعه شهر اردل :

Fatf عزت ایران را خدشه دار می کند

امام جمعه شهر اردل گفت:Fatf در ظاهر اسم قشنگی دارد اما در باطن عزت ایران را خدشه دار می کند.
Fatf  عزت ایران را خدشه دار می کند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نماز گزارن به تقوای الهی با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه صفر گفت: صفر، به ماه رنج مشهوراست و براساس آنچه در روایت ها آمده، پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: هر کسی که بشارت طلوع ماه ربیع الاول را به من بدهد، من هم بشارت هایی را به او می دهم.

حجت الاسلام بهرامی افزود:بنابر روایتی ۷صفر مصادف است با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) که ضروری است مراسمات ویژه ای در شان این امام مظلوم برگزار شود.

وی بیان کرد:امام حسن مجتبی (ع) در میان امامان معصوم، بسیار مظلوم بودند و ایشان در خانه خودشان نیز غریب بودند و توسط همسرشان که از سوی دشمنان تحریک شده بود، به مقام والای شهادت دست پیدا کردند.

Fatf عزت ایران را خدشه دار می کند

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به تصویب برخی از لوایح fatf در مجلس گفت:درتاریخ بشر همیشه برده پروری وبرده داری یک اصل برای زورگویان ودنیاطلبان ومستکبران بود.

حجت الاسلام بهرامی افزود:مستکبران باایجاد ساختارهای مختلف مالی،نظامی وغیره،باایجاد سازمان های مختلف باعناوین ظاهرپسند باتصویب کنوانسیون ها وقوانین عمومی وباپشتوانه تبلیغات مدام ورسانه ، ملتها وحکومتها رابه همان سمتی می برند که منافع خودآنها تامین بشود.

وی با بیان اینکه fatf یکی از طرح های دشمن برای تامین منافع خود می باشد افزود: Fatf در ظاهر اسم قشنگی دارد اما در باطن عزت ایران را خدشه دار می کند.

امام جمعه شهر اردل با بیان اینکه مجلس با تصویب لوایح fatf نمره ی خوبی نگرفت و این تصمیم باعث خوشحالی دشمنان شد افزود:امروز مسئولان کشور همه در امتحان بزرگی قرار دارند ،هدف دشمنان تجزیه ایران است همه ی این توافقات برای تجزیه ایران و از بین بردن انقلاب است که امیدواریم باهوشیاری مسئولان وخدمت بیشتر وهمراهی مردم به نتیجه نرسد.

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد:نقش رئیس مجلس در تصویب این لایحه ستودنی است آیات وروایات که روشن وعده می دهند ،تجربه تاریخی هم گواه است وخوب است ایشان دقت کنند شاید عبرت بگیرند که آنچه در طراحی ونقشه خیالی آینده این کشوردیدند وبه شما وعده دادند نخواهی رسیدبلکه فضاحت ورسوائی حتما منتظر شما است.

خطیب جمعه شهر اردل گفت:وزیر خارجه اظهار کردند نه بنده ونه رئیس جمهور هیچ تضمینی نمی دهیم تصویب این لایحه مشکلات ماراحل کند راست گفت: اما سوال این است پس چرا اصرار داشتید تصویب بشود آیا با این تصویب خواستید بهانه از دست آمریکا بگیرید ، مگر بهانه آمریکا تمامی دارداگرباز هم بهانه آورد تکلیف چیست.

حجت السلام بهرامی گفت:این حرف ضعیف، حرف وزیر خارجه ملت ایران اسلامی نبایدباشد، این یعنی ترس،بن بست،یعنی اگرفشاربیاورید باز هم ناچاریم امتیاز بدهیم.

وی گفت:عده ای اصراردارند القاء کنند حل مشکلات موجود کشور راه حل درونی ندارد این خطرناک است این همان نا امید کردن ملت از انقلاب وظرفیت عظیم خودش است توقع داریم انشاء الله نتایج اقدامات وتصمیمات مسئولان کلان کشور را مردم ببینند وحس کنند.

انتهای پیام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۰:۰۱

27 Dec 2019