۰
plusresetminus
امام جمعه شهر اردل گفت: دشمن خلق حماسه و حضور شکوهمندانه ملت بزرگ ايران اسلامي در 22 بهمن را تحمل نداشت و با حمله انتحاري به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح‌شدن جمعي از آنان زاهدان بار ديگر دشمني ناجوانمردانه خود را به ملت شريف ايران نشان داد.
حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن خنثي کننده نقشه هاي دشمنان بود/ملت ايران پاسخ کوبنده اي به تروريست ها خواهد داد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به سالروز وفات حضرت ام ‏البنين(س) و روز تکريم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: خانواده هاي معظم شهدا با الگوگيري از اين بانوي دلير فرزنداني را تربيت کردند که براي حفظ اسلام و نظام جانشان را تقديم کردند.

بهرامي افزود: هستند خانواده هاي که با تقديم چند فرزند در راه اسلام و انقلاب هيچ توقعي از نظام ندارند که بايد قدردان اين عزيزان بود.

وي تصريح کرد: حضرت ام البنين (س) يکي از شجاع ترين زنان تاريخ اسلام و نمونه بارز ايثار و از خودگذشتگي است.

حضور گسترده مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن خنثي کننده نقشه هاي دشمنان بود/ملت ايران پاسخ کوبنده اي به تروريست ها خواهد داد

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به بيانيه مهم و راهبردي رهبر انقلاب اسلامي به مناسبت چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و ورود جمهوري اسلامي به فصل جديدي از زندگي گفت: عمده ي فرمايشات رهبري خطاب به جوانان پرورش يافته ي در مکتب انقلاب اسلامي چرا که آنها بعنوان سرمايه هاي اصلي کشور وانقلاب هستند.

حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه مقام معظم رهبري در اين بيانيه راه حل تمامي مشکلات را تحقق اقتصادي مطرح کردند گفت: اقتصاد مقاومتي با تکيه بر توليدات داخلي تحقق مي يابد و مسئولين و مردم بايد براي تحقق آن از هيشچ تلاشي دريغ نکنند.

وي همچنين خدمت به مردم را وظيفه مسئولان دانست و افزود: بايد قدر اين ملت را دانست که در تمام صحنه هاي انقلاب اسلامي حضوري به موقع و فعال دارند.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به حادثه تروريستي زاهدان و شهادت شماري از پاسداران بيان کرد: امروز دشمن خلق حماسه و حضور شکوهمندانه ملت بزرگ ايران اسلامي در ۲۲ بهمن را برنتافت و با حمله انتحاري به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح‌شدن جمعي از آنان در جاده خاش - زاهدان بار ديگر دشمني ناجوانمردانه خود را به ملت شريف ايران نشان داد، آنان که حامي و عامل حملۀ تروريستي بودند بايد بدانند که پاسخ ايران کوبنده خواهد بود.

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد:استكبارجهاني و ايادي و اذناب خودكامه اش در منطقه خليج فارس و كشورهاي همسايه مرتجع بدانند درخت تنومند انقلاب اسلامي كه با خون شهداي ايران زمين آبياري گشته، ريشه در اعماق اعتقاد ملت دارد و با اين خباثت ها و جنايت هاي سفاكانه و دَدمنشانه، تضعيف نخواهد شد.

خطيب جمعه شهر اردل در پايان به برخي از مطالبات مردم شهر اردل اشاره کرد و افزود:مسئله ادامه کارفاضلاب شهر اردل نبايد کند بشود از اداره آب شهري،شهرداري وهردستگاه ديگري که دخيل دراين کار است درخواست دارم سريعتر مسائلشان راحل وفصل کنند واين طرح باسرعت ادامه پيداکند.

حجت الاسلام بهرامي افزود: برخي از خيابان هاي پايين شهر اردل و ضعيت خوبي ندارند و نياز به روکش آسفالت دارد انتظار است مسئولين شهري نسبت به ترميم و روکش آسفالت اين معابر اقدام کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۹:۰۸

30 Dec 2019