۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۰۳۸۱
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری:

قوه قضائیه پرچمدار ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی راهکاری مؤثر برای کاهش آسیب ها و تنش های اجتماعی است.
قوه قضائیه پرچمدار ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی است
سید محمد موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری در حاشیه  کارگاه تربیت مربی مهارت ارتباطی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی-ایرانی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی-ایرانی روش مؤثری برای مقابله با عواملی است که خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

وی مطالبه مهریه، مهریه سنگین، کاهش روابط عاطفی و طلاق عاطفی را از مهم ترین عوامل تهدیدکننده کیان خانواده برشمرد و افزود: توقعات بی جا و مصرف گرایی برگرفته از فرهنگ غرب جایگزین سادگی، صبر و تلاش که از ویژگی های اساسی سبک زندگی اسلامی-ایرانی است شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "سبک زندگی اسلامی-ایرانی دوای درد جامعه است" خاطر نشان کرد: با عنایت به سخنان رهبر معظم انقلاب که فصل الخطاب همه است، قوه قضائیه پرچمدار ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی است.

موسوی تصریح کرد: قوه قضائیه به منظور مبارزه با فرهنگ برگرفته از غرب موظف به ترویج و گسترش سبک زندگی ایرانی -اسلامی است.

موسوی در پایان، برگزاری کارگاه های آموزشی را بسیار مفید ارزیابی کرد و تأکید نمود:باید فرهنگ ساده زیستی،گذشت، صداقت، عفت و خوشرویی را در جامعه تقویت کنیم.

این کارگاه با هدف توانمند ساختن مربیان، ارتقاء سطح آگاهی، ایجاد یکپارچگی و وحدت رویه مطابق مدل عشق به مدت دو روزدر محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۵:۵۰

27 Dec 2019