۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۲۳۳۷۱

آقاي رئيس جمهور گوشه چشمی به مردم محرم کوهرنگ داشته باشید

بي شک سردار نقدي مي دانست در گوشه و کنار اين کشور عزيز، مردمي زندگي مي کنند که شب هاي خود و خانواده را با شکم خالي سر بر بالين مي گذارند و چشم به عدالت دولتمردان دارند، که اين ضيافت را ترک کرد.
آقاي رئيس جمهور گوشه چشمی به مردم محرم کوهرنگ داشته باشید
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، همت بدري فرد فعال رسانه اي در ياداشتي نوشت:

اينجانب چندي قبل در ياداشتي خطاب به معاون رئيس جمهور که به استان چهارمحال و بختياري سفر کردند، نوشتم که در شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختياري در پشت کوههاي اين شهرستان مردمي زندگي مي کنند که نان براي خوردن ندارند.

اين مردم در حسرت داشتن ابتدايي ترين امکانات از جمله جاده سازي هستند، اين مردم از ما بهتر ميدانند که کشور در تحريم هاي ناجوانمردانه بسر مي برد، ولي دريغ از يک اعتراض ساده.

اين مردم رنج سختي پياده روي چندين ساعته را بجان و دل ميخرند دم بر نمي آورند اما وقتي مي بينند در اين شرايطي که دولتمردان از مردم خواهش مي کنند که از گرفتن يارانه ها انصراف بدهند، کشور در تحريم است، اين گراني هاي بي سابقه را تحمل کنند ولي مي بينند تجمل گرايي و اسراف در دولتي که به تدبير و اميد معروف است موج مي زند نا اميد مي شوند.

نمونه بارز آن در ضيافت افطاري که رئيس جمهور ترتيب داد به چشم آمد و رئيس بسيج مستضعفين اين ضيافت را ترک کرد.

بي شک سردار نقدي مي دانست در گوشه و کنار اين کشور عزيز، مردمي زندگي مي کنند که شب هاي خود و خانواده را با شکم خالي سر بر بالين مي گذارند و چشم به عدالت دولتمردان دارند، که اين ضيافت را ترک کرد.

بي شک سردار نقدي با ديدن اين سفرهاي اشرافي، اشک کودکي يتيمي را ديد که در آخرين نقطه شهرستان کوهرنگ، هزينه اي براي تسکين درد دندان خود ندارد که شب و روز در تب و تاب اين درد مي سوزد.

سردار نقدي بي شک هزاران غصه از محروميت مردمي مي دانست که در فقر بسر مي برند و هر ماه منتظرند تا ببينند يارانه ها کي واريز مي شوند تا با طي کردن مسير 6 ساعته به اولين شهر برسند تا ابتدايي ترين مايحتاج خود را با همان يارانه ها خريداري کنند.

براي دولتي که مي گويد منتقد است اما انتقاد را بيسوادي و راننده تاکسي تفسير مي کند انتقاد چه فايده اي دارد.

در مناسبت هاي مختلف ديده مي شود که در برخي از اين ضيافت ها 10 نوع غذا با انواع و اقسام دسرهاي برگزار مي گردد که در نهايت اسراف و تجمل گرايي و حيف و ميل بيت المال نتيجه اين مهماني هاي اشرافي است.
 

امروزه زندگي هاي دولتمردان ما به دلايل مختلفي که غالبا خود براي خودشان درست کرده اند مشکل شده است.
 
اسلام سبک زندگي صحيح و ميانه و راحت و در مسير رضاي خداوند را براي ما فراهم کرده است، اما ما انسان ها با جاده هاي انحرافي مختلفي که برايش درست کرديم، سبک زندگي را تغيير داده و از مسير صحيح زندگي اسلامي و ديني خارج شده ايم.


انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

majid
الهی به حق همین ماه مبارک خیر خوشی نبینند مردمانی هستند ک محتاج نان شب خود هستند و آن وقت اینجور اسراف واقعا فک نکنم آن روزه روزه قبولی باشد احسنت بر سردار نقدی که با این کار نشون دادن ک دولت دولتی نبود ک وعده میداد

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۵:۰۶

25 Jan 2020