۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۲۹۳۱۱
در پي سانحه در تنگ زندان روستاي معدن براي اعضا تيم دره‌نوردي استان فارس:

عضو تيم دره‌نوردي فارس در "تنگ زندان" درگذشت/ اهالي روستاي معدن گل کاشتند

تيم دره‌نوردي و کوهنوردي اعزامي از استان فارس در عمليات عبور از درازه رود تنگ زندان روستاي معدن دچار سانحه شد و يکي از اعضاي اين تيم جان باخت.
عضو تيم دره‌نوردي فارس در "تنگ زندان" درگذشت/ اهالي روستاي معدن گل کاشتند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار جمعه ۱۸تير ۱۳۹۵ در برنامه پيمايش دره تنگ زندان تيم کوهنوردي اعزامي از استان فارس (شهر شيراز) در گذر رودخانه خروشان تنگ زندان دچار حادثه شدند.

يکي از اعضای تيم دره نوردي استان فارس و حاضر در اين عمليات دره‌نوردي در خصوص چگونگي بروز حادثه گفت: بعد از گذر از تنک و هنگام عبور از «رودخانه درازه رود» خانم «مرضيه جهانبخش» با جريان تند رودخانه درگير و دچار خفگي شد.

وي افزود: علي‌رغم تلاش بسيار اعضا تيم کوهنوردي جهت احيا قلبي و تنفسي مرحوم مرضيه جهانبخش متاسفانه، اين عمليات نجات نتيجه نداد و اين عضو سانحه‌ديده تيم کوهنوردي جانسپرد.

در ادامه اين خبر اعضا تيم کوهنوردي استان فارس از اهالي خونگرم و تيم امداد و نجات اين روستا که به موقع جهت کمک به تيم کوهنوردي در محل حادثه حاضر شد قدرداني کردند.

در اين پيام تشکر آمده است:
مردم «روستاي معدن »جامعه دره‌نوردي ايران اين عمل انسان دوستانه شما را ارج نهاده و اميدواريم تا بتوانيم زحمات بي‌دريغ شما را جبران نماييم.

"بعد از بروز حادثه منجر به فوت زنده ياد «مرضيه جهانبخش» و ماندن جسد ايشان در فاصله ۵ ساعتي روستاي معدن در کنار رودخانه درازه‌رود و نياز انتقال ايشان به روستا تلاش‌هاي بسياري انجام گرفت تا با قايق يا پرواز هلي‌کوپتر اين عمل انجام گيرد.

پس ازحضور همنوردان متوفي به روستا و اعلام شرح حادثه و اعلام نياز کمک انساني در جهت انتقال جسد به روستا، اهالي روستاي معدن بي‌دريغ و با خلوص نيت به کمک و انجام اين عمل انسان دوستانه شتافتند.

يکي از اعضا اين تيم کوهنوردي در تماس تلفني با پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار علت فوت خانم مرضيه جهانبخش را خفگي اعلام کرد.

وي افزود: گزارش پزشکي قانوني مويد آن است که مرحوم مرضيه جهانبحش در اثر خفگي جانباخته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار روستاي معدن از توابع دهستان مشايخ در بخش ناغان شهرستان کيار در فاصله ۴۵ کيلومتري ناغان مرکز بخش ناغان و ۹۰کيلومتري جنوب غرب شلمزار مرکز شهرستان کيار قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۲۲

28 Dec 2019