۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۳۱۴۷۱
مسئول حوزه مقاومت بسيج خواهران اردل:

مراسم خطبه‌خواني حضرت زينب (س) در اردل برگزار مي شود

مسئول حوزه مقاومت بسيج خواهران شهرستان اردل گفت: خطبه خواني حضرت زينب (س) با هدف تبيين نقش ايشان در پايداري قيام کربلا و به منظور حفظ ارزش هاي ديني و انقلابي با حضور اقشار مختلف مردم در حسينيه شهداء شهر اردل برگزار مي شود.
مراسم خطبه‌خواني حضرت زينب (س) در اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، خليلي مسئول حوزه مقاومت بسيج خواهران شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: به منظور بازخواني متن خطبه حضرت زينب (س) در شام و تبيين نقش ايشان در پايداري قيام کربلا به عنوان الگوي رفتاري زنان در جامعه، نمايش خطبه خواني حضرت زينب (س) به همت بسيجيان حوزه هاي خواهران در شهر اردل انجام مي شود.

خليلي اظهار کرد: اين مراسم روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۴ در حسينيه شهدا شهر اردل برگزار مي‌گردد و از عموم مردم دعوت مي شود در اين مراسم شرکت کنند.

وي افزود: يکي از چهره هاي برجسته جهان اسلام، به دليل برخورداري از ويژگي هاي منحصر به فرد در تمام زمينه ها مي تواند يک الگو به تمام معني در همه اعصار مطرح شود، حضرت زينب (س) است.

خليلي ادامه داد: تبيين نقش ايشان در پايداري قيام کربلا به عنوان الگوي رفتاري زنان مسلمان به منظور تبعيت از شخصيت مقاوم و کامل اعتقادي و ديني و انقلابي حضرت زينب (س) و حفظ ارزش‌هاي ديني و انقلابي و تطبيق و انتقال ارزش هاي فرهنگي و اعتقادي و استقاده از الگوي مناسب در سطح زنان جامعه اسلامي از اهداف برگزاري اين مراسم است.

مسئول حوزه مقاومت بسيج خواهران شهرستان اردل گفت: اين خطبه در قالب اجراي نمايش و با هنرمندي هنرمندان بسيجي اجرا مي‌شود که طي آن خطبه‌ خواني حضرت زينب (سلام‌الله‌عليها) در مجلس يزيد به نمايش در مي‌آيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۳:۰۲

29 Dec 2019